практикалық тапсырма 7



жүктеу 167,92 Kb.
Дата02.11.2022
өлшемі167,92 Kb.
#39979
практикалық тапсырма 7
Как заменить небо в фотошопе, The spheres where I can use my knowledge, СОЖ 1, тапсырма 6 Реферат, тапсырма 6, Практикалық жұмыс 4-5, Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы, АБ 1 (1), 6 практикалык жұмыс, 15.05 , 9 тапсырма мет.обуч, Основы баз данных в MS Azure, ККСОН 90%, Презентация Microsoft PowerPoint (2)

Тапсырмалар
Төменде берілген тапсырманы жұптасып дайындау:
1-тапсырма. Есептеуіш техника кабинетінде қабырғаға ілінетін көрнекіліктердің жобасын құру және шағын моделін А4 форматта дайындау:
- көрнекіліктің тақырыптарын қарастыру;
- көрнекілік бойынша сұлбаларды құрастыру;
- көрнекіліктің безендірілуіне (түсіне) мән беру.

Оқытудың көрнекілігінің педагогикалық принципі үнемі оқу құралдарын жетілдіру, мектепте көрнекі құралдарды қолдану ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес келетін оқу құралдары.


Заманауи мектепке қабырғадағы көрнекі құралдардан басқа (карталар, кестелер, немесе көлемді (макеттер, табиғи үлгілер, модельдер, муляждар), сондай-ақ, демонстрациялар және т. б., оқу құралдарын кеңінен қолданылады.
Көрнекіліктің тақырыптары:
1. Жергілікті желі және Интернет;
2. Компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасы;
3. Есептеу техникасын аппараттық қамтамасыз ету;
4. Негізгі алгоритмдік конструкциялар.

Мен жасаған шағын модель “Негізгі алгоритмдік конструкциялар.




2-тапсырма. Кабинет сөресінде тұратын буклеттердің материалдарын дайындау.
Буклетке байланысты тақырып құрып және оның мазмұнын құрып шағын моделін А4 форматта дайындау.

Компьютер-модульдік құрылғы. Ол әр түрлі құрылғылардан (модульдерден) тұрады, олардың әрқайсысы өз міндеттерін орындайды.


Компьютер ақпаратты алуға, өңдеуге, сақтауға, беруге және пайдалануға арналған болғандықтан, оның осы тапсырмалардың әрқайсысына арналған блоктары болуы керек.


Компьютерлік құрылғылар негізгі және қосымша болып табылады. Негізгі болып табылады:

жүйелік блок (бұл шын мәнінде компьютер немесе оның "миы");


монитор (ақпаратты экранға шығаруды жүзеге асырады);
пернетақта (таңбалар мен командаларды енгізу үшін қолданылады);
тінтуір түріндегі манипулятор (командаларды енгізуге арналған).
Мен жасаған шағын модель “Дербес компьютердің негізгі құрылғылары”



жүктеу 167,92 Kb.

Достарыңызбен бөлісу:




©g.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет