Дипломдық жұмыс Autodesk 3d max негізінде жасалған. Аэжбу дың



жүктеу 0,71 Mb.
Pdf просмотр
бет1/22
Дата10.02.2018
өлшемі0,71 Mb.
#9349
түріДиплом
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   22


9

 

 



 

 


10

 

 



 

 


11

 

 



 

 


12

 

 



 

 


13

 

 



Аңдатпа 

 

Дипломдық  жұмыс Autodesk  3D  MAX  негізінде жасалған. АЭжБУ  –дың 

архитектуралық  анимациясын  құрастыра  отырып  тағы  да  қосымша  Adobe 

Photoshop,  Sony  Vegas  Pro  сияқты  графикалық  және  видео  монтаж 

бағдарламаларын қолдандым. Autodesk 3D MAX бағдарламасы C+, C# негізінде 

құрастырылған.  Жалпы  бұл  бағдарлама  3D  нысандарды  құрастыруға  және 

өңдеуге  арналған.  Жұмыстың  барлық  жасалу  барыстары  толығымен 

көрсетілген.  Белгілі  жұмыс  істеу  шарттарының  барлығын  сақтадым.  Берілген 

жұмыс  істеу  шарттары  еңбек  қорғау  мен  тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздік 

талаптарын қанағаттандырады. 

 

 

Аннотация 



 

Дипломная  работа  разработана  на  основе  программы  Autodesk    3DMax. 

Конструируя    архитектурную  анимацию    АУЭС    дополнительно  использовал  

такие    программы    для    графического  и  видеомонтажа    как    AdobePhotoshop, 

SonyVegasPro.  Программа  Autodesk    3D  Max  сконструирована    на  основе  C+, 

C#. В общем эта  программа предназначена для  конструирования  и  обработки  

3D  объектов.    Ход  работы  полностью  показан.  Сохранены  основные  условия  

выполнения работы. Данная  работа удовлетворяет требованиям охраны труда и 

безопасности. 

 

 



Annotation 

 

Thes  is  based  on  Autodesk  3D  Max  program.  Constructing  architectural 

animation AIPET additionally used such software for graphic and video editing like 

Adobe Photoshop, Sony Vegas Pro. Autodesk 3D Max program is designed based on 

C +, C #. In general, this program is designed for the construction and processing of 

3D objects.  Progress  is  shown completely. Maintain  the  basic conditions of the  job. 

This work meets the requirements of occupational health and safety. 

 

 



 

 

 



 

 



14

 

 



 

 

 

 

Мазмұны 

 

 

Кіріспе 



1  Autodesk 3DS Max Studio дегеніміз не? 

12 

  1.1 


Autodesk

 3D Max Studio бағдарламасының тарихы 

18 

  1.2  Модельдеу 



19 

  1.3 


Autodesk 3ds Max нысандары

 

20 



  1.4 

Geometry категориясының нысанары

 

20 


  1.5 

Shapes нысанының категориялары

 

23 


  1.6 

Lights және Cameras категория нысандары 

23 

  1.7 


Helpers нысан категориялары 

24 


2  Үш өлшемдi кеңiстiктiң бейнесi 3.0-шi сермеу құрылған    объекттер 

29 


  2.1  Проекциялардың терезелерiнiң түрлерi 

30 


  2.2  Анимацияның жасауының кезеңдерi 

34 


  2.3  Алдын ала әзiрлеу 

35 


  2.4  Геометриялық қалампыр бояу үлгiсiнiң қарастыруы 

36 


  2.5  Объекттердiң үлгiлерiнiң өрнектеу және түрлендiруi 

37 


  2.6  Жарықтың күйге келтiруi және түсiру камералары 

37 


  2.7 

 

Қалампыр бояу анимациясы және объекттердiң бұйырығының  



күйге келтiруi уақытында 

39 


  2.8 

 

Жалпы информатика мамандығы бойынша қысқаша шолу және 



сызбаның маңыздылығы 

41 


3  Autodesk 3DS Max бағдарламасында модель құру ұғымын     

анықтаудан тұрады 

44 

  3.1  Autodesk 3DS Max бағдарламасындағы жасаған жұмыстарым 



49 

  3.2 


 

Алматы Энергетика және Байланыс Университетінің жалпы          

3d көріністері 

54 


  3.3  Графикалық жұмыстармен жұмыс жасау 

59 


  3.4  Sony Vegas Pro видео монтаж жасау бағдарламасы 

61 


4  Жобаның техника-экономикалық негіздемесі 

62 


  4.1  Интеллектуалды еңбектің бағасы 

61 


5  Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі 

63 


  5.1  Электр қауіпсіздігін қамтамасыз ету шаралары 

65 


Қорытынды  

70 


Әдебиеттер тізімі 

71 



15

 

 



Кіріспе 

 

 

Адам  қабылдаған  бейнені  өзгерту  үшін  қабылдаған  күйінде  шектеліп 



қалмайды. Адам өз көз алдына елестетеалмаған бейнелермен немесе болмаған, 

шындығын  айтқанда  мүлде  болуы  мүмкіне  емес  бейнелер  жасауы  мүмкін. 

Адамдар өмірді көріп танығанан басқа ол өмирди түрлендіре алады. Тәжірибе 

жүзінде  нақты  нәрсені  түрлендіру  үшін  оның  барлығын  ойша  да  түрлендіре 

білу  керек.  Бұл  қажеттіліктер  сіздің  ойлап  табуыңызды  қанағаттандырады. 

Елестету  біздің  кеңістікті  немесе  ғаламды  өлшеу  қабілетімізге  тікелей 

байланысты, негізгі шындықты түрлендіріп одан басқа жаңа нәрсе ойлап табуға 

әкеледі.  Елестету  біздің  өмірдегі  ең  маңызды  жағымыз  болып  саналады. 

Елестетудің  негізгі  мақсаты  жасалмаған  нәрсенің  оған  дейінгі  жандану.  Егер 

адамдарда  елестету  қабілеті  болмаған  деп  ойласақ,  онда  біз  барлық  ғылыми 

ашылудан, 

ойлап 


табылған 

өнерлер, 

бейнелер, 

дарынды 


ақын-

жазушыларымыздың  және  өнер  тапқыш  құрастырушыларымыздың  барлық 

ашылулары болмас еді. Онда балалар ертегілер естімеген, неше түрлі ойындар 

ойнамаған болар еді. Елестету болмағанда оқушылар қалай мектеп сабақтарын 

меңгерген  болар  еді?  Елестету  адам  өмірінде  ең  басты  роль  атқарады. 

Елестетусіз  адам  еңбектенуі  мүмкін  емес,  еңбектене  де  алмайсың,  егер  сен 

жұмыс істеу аралығын және соңын елестете алмасаң. Елестету арқылы біз жоқ 

нәрсени  немесе  қазіргі  уақытта  мүлде  жоқ  затты  құрастыра  аламыз.  Осының 

арқасында әр-бір оқушы жүйе кезінде жаңа нәрсені ойлап табу және нешетүрлі 

бейне модельдерді  құрастып дамыта алады. Бұл тану әдісі модельдерді зерттеп, 

құрастырып  жасау  қалпы  модельдеу  деп  аталады.  Модельдеудің  көптеген 

түрлері бар, бірақ біздің көзімізге компьютерлік модельдеу көріктірек болады, 

себебі  ол  біздің  көріністі  нақты  әрі  әдемі  құрастыруымызға  мүмкіндік  береді. 

Компьютер  көрікті  және  нақты  етіп  адамдарға  тартымды  етіп  көріністерді 

көрсетеді.  Көлемді,  нақтырақ  айтқанда  3D  модельдеу  көріністерді  нақты 

құрастыруға  мүмкіндік  береді.  Бұдан  басқа  ол  қазіргі  заманғы  үрдісті 

бейнелейді, себебі ол компьютерлік технологияларды пайдаланады. Сол себепті 

біз 3D модельдеуді қарастырамыз. 3D модельдеу оқушыларға көлемді заттарды 

немесе  модельді  құрастыруға  мүмкіндік  береді,  біріншіден  олар  ойша  көз 

алдыларына елестетеді, сосын оны үш өлшемді копьютерлік графикамен жүзеге 

асырады.  Әр  бір  оқушы  өзінің  бастаған  жұмысын  елестете  отырып  басынан 

соңына дейін нақты түрде ойластырып аяқтауы керек. Сол себепті адам өзінің 

елестетуі  арқылы  ақыл  ойға  жүгініп  жоспарды  құрып,  оны  басқара  алады. 

Барлық  жоғарыда  айтылғандардың  барлығына  жүгінетін  болсақ  барлық  біздің 

зерттеп  айтқандарымыз  өзекті.  Біздің  басты  мәселе  осының  барлығын  іске 

асырып өзіміздің елестету қабілетімізді іске асырамыз.  

Қазіргі  таңда  қоғамымызда  өзекті  мәселелердің  барлығы  адамдардың 

шығармашылық  қасиеттерін  дамыту.  Шығармашылық  ұлттық  және 

мемлекеттік  саясаттың  негізгі  сұрағы  болып  тұр.  Кез  келген  қоғамда  саяси 

экономикалық  жүйесінде  алда  тұрған  мәселелерінің  бірі,  көп  адамдардың 

шығармашылық  қасиеттерін  дамыту.  Ойлардың  байланысы  өндірістің 



жүктеу 0,71 Mb.

Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   22




©g.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет
рсетілетін қызмет
халықаралық қаржы
Астана халықаралық
қызмет регламенті
бекіту туралы
туралы ережені
орталығы туралы
субсидиялау мемлекеттік
кеңес туралы
ніндегі кеңес
орталығын басқару
қаржы орталығын
қаржы орталығы
құрамын бекіту
неркәсіптік кешен
міндетті құпия
болуына ерікті
тексерілу мемлекеттік
медициналық тексерілу
құпия медициналық
ерікті анонимді
Бастауыш тәлім
қатысуға жолдамалар
қызметшілері арасындағы
академиялық демалыс
алушыларға академиялық
білім алушыларға
ұйымдарында білім
туралы хабарландыру
конкурс туралы
мемлекеттік қызметшілері
мемлекеттік әкімшілік
органдардың мемлекеттік
мемлекеттік органдардың
барлық мемлекеттік
арналған барлық
орналасуға арналған
лауазымына орналасуға
әкімшілік лауазымына
инфекцияның болуына
жәрдемдесудің белсенді
шараларына қатысуға
саласындағы дайындаушы
ленген қосылған
шегінде бюджетке
салығы шегінде
есептелген қосылған
ұйымдарға есептелген
дайындаушы ұйымдарға
кешен саласындағы
сомасын субсидиялау