Flash технологиясы



жүктеу 1,64 Mb.
бет1/9
Дата20.02.2018
өлшемі1,64 Mb.
#10277
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан Мемлекеттік университеті

«Бекітемін»

Педагогикалық факультет деканы

_____________ Ботагариев Т.А.

«____»________________ 2009 ж.

Жалпы педагогика және информатика кафедрасы



«Flash технологиясы»

(Таңдау курсы-2)
ПӘНІНЕН

ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

«Информатика» (шифр 050111)

мамандығының IV курс студенттері үшін

кредиттік оқыту технологиясы бойынша




Курс

3,4

Семестр

5,7

Дәріс

15 сағ.

Практикалық сабақтар

15 сағ.

СООӨБЖ

30сағ.

СӨЖ

30сағ.

Емтихан

7- ші семестрде

Барлығы

90 сағ.

Орал 2009 ж

«Flash технологиясы» таңдаулы курсынан кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу-әдістемелік кешен 050111 мамандығы бойынша оқу жұмыс бағдарламасы негізінде құрастырылды.
Құрастырғандар: Мухамбетова Ғ.Г. Жумаканова С.Р.
Келісілді: ОҮҰ және ОӘЖБ жетекшісі _________________ Какимова А.А.
Жалпы педагогика және информатика кафедрасы мәжілісінде қаралды
№ ___ хаттама «____»__________________2009 ж.
Кафедра меңгерушісі ______________ Медешова А.Б.
Факультет ОӘК төрағасы __________________ Иргалиев А.С.

2. «Flash технологиясы»

ТАҢДАУЛЫ курсының бағдарламасы- SYLLABUS

2009- 2010 оқу жылының 7- семестрі _2_кредит

Оқытушы туралы мәлімет:

Аты- жөні: Мухамбетова Ғ.Г. оқытушы, Жумаканова С. Р. оқытушы

Офис: Жалпы педагогика және информатика кафедрасы

Толық мекен-жайы: корпус №7, 103- каб.

Жұмыс телефоны: 50-53-46

Пән туралы мәлімет:

Семестр 15 апта оқу үрдісі мен 2 апта сессиядан тұрады.

Бір аптаға 2 кредит сағаты жоспарланады, оның 1 сағаты дәріс, 1 сағаты практикалық сабақ. Сонымен бірге 2 сағаттан СӨЖ, СОБӨЖ жүргізіледі.


Сабақтар

Өткізілу уақыты

Сабақтар

Өткізілу уақыты

Сабақтар

Өткізілу уақыты

Сабақтар

Өткізілу уақыты

Байланыс сағаты 1 (дәріс 1)

50 мин.

Практикалық сабақ 1 сағат

50 мин.

ОЖСӨЖ

1 сағат


50 мин.

СӨЖ

1 сағат


50+50 мин.

Кредит саны – 2

Өту орны: № 8 оқу ғимараты, 306-311 ауд., сабақ кестесі бойынша
Оқу жоспарынан көшірме:


Курс

Семестр

Кредит саны

Дәрістер

Практикалық жұмыс

СОБӨЖ

СӨЖ

Барлығы

Бақылау

түрі


4

7

2

15

15

30

30

90

емтихан


Кіріспе.
Курстың мақсаты мен міндеттері.

Курс сипаттамасы:

Қазіргі кезде жаңа технологияның дамуына байланысты әртүрлі мультимедиалық программалар көптеп жасалуда. Macromedia компаниясының Flash MX программасы түрлі анимацияны жүзеге асырып, фильм жасауға мүмкіндік береді.

Анимация деп объектінің экран бойымен жылжуын, яғни оның қозғалысын айтады. Анимацияны жасау қолданушыдан базалық принциптерді білуді, жұмыс істеу дағдысы дағдысы мен тәжірибесі болуды қажет етеді. Осыған дейін анимация Бейсик, Паскаль, Си Delphi программалау тілдерінде графиктік операторлар арқылы жүзеге асырылды. Бұл жағдайда анимация жасау қолданушыдан программалау тілі бойынша белгілі бір білімді қажет етті.

1996- жылы Flash технологиясының шығуына байланысты анимациялық эффект жасау проблемасы шешілді. Macromedia Flash программасы анимация облысындағы үлкен жетістік болып табылды. Бұл өнім интернеттегі Web- беттің мультимедиалық компонентін жасауға арналған. Ол программа интерфейсін жасаудың қарапайым және сенімді құралы ғана емес, анимация және интерактивті элемент жасау, мультимедиалық мүмкіндікті және дыбысты қолдануды жүзеге асыратын неғұрлым қуатты және ыңғайлы орта болып табылады. Қазіргі кезде анимацияланған меню мен заставканы сайттардан жиі кездестіруге болады. Оның көмегімен галерея, сұрақнама және форма жасалады. Flash көмегімен жасалған сайт HTML көмегімен жасалған сайтқа қарағанда көрнекі болып келеді. Көптеген қолданушылар бұл программаны жеке мультик, көрнекі безендірілген эффект және ойын программасын жасау үшін де қолданады. Flash ортасы анимациялық ролик жасауға ғана емес, программалауға да мүмкіндік береді. Анимацияны программалық жүзеге асыру үшін Macromediа Flash-тың ActionScript қондырылған программалау тілі қолданылады. Бұл тілдің құралдары анимация жасаудың мүмкіндіктерін кеңейтуді жүзеге асырады.



Курсты оқыту мақсаты:

Macromedia программасымен жұмыс істеу негізін үйретіп, объект анимациясын жүзеге асыру, түрлі қозғалыстардың моделін жасау, интерактивті элементтерді қолдана білу және қарапайым Flash –фильм жасауға үйретуді көздейді. Сонымен қатар, программаланған Flash технология түрлі презентация, компакт- диск интерфейсі, Windows- заставка және түрлі физикалық, математикалық модель жасау үшін дағдысын қалыптастыру. Flash көмегімен әсем безендірілген түрлі компьютерлік программалар, мысалы: оқыту, жаттығу, бақылау программаларын жасау іскерлігін қалыптастыру және машықтандыру.


Пәнді оқыту міндеттері:

  • векторлық графиканы қарастыру

  • Macromedia Flash программасының экрандық элементтері, құралдар панелінің элементтерімен жұмыс істей білу

  • уақыт диаграммасымен жұмыс жасауға үйрету

  • анимацияның бірнеше түрін қолдану: кадрлық анимация, объект қозғалысының tweened- анимацияcы және объект трансформациясының tweened- анимацияcы

  • Объект қозғалысын жетекші және маска қабаттары арқылы ұйымдастыру

  • интерфейстің интерактивті элементтерін қолдана білуге үйрету

  • ActionScript программалау тілі элементтерін қолдану

  • Flash программасы құралдарын қолданып, тестілеу программасын жасау

  • синхронды дыбыстық қамтуды қамтамасыз ету

  • импортталған графиктік форматтардың өзара әрекетін қолдану

  • мультимедиа мүмкіндіктерін жүзеге асыру

  • қарапайым Flash –фильм жасай білуге үйрету

  • модель жасай білу іскерлігін қалыптастыру.


Пререквизит:

Бұл пәнді жетік түрде оқып үйрену үшін информатиканың базалық ұғымдарын білу керек:



  • қарапайым графиктік редактор құралдарымен жұмыс

  • Windows қосымшалармен жұмыс істей білу іскерлігі

  • Си, Паскаль программалау тілі туралы түсінік


Постреквизит:

Пәнді оқып үйрену нәтижесінде студенттер мынаны білулері керек:

  • Macromedia Flash программасының экрандық элементтерімен, құралдар панелінің элементтерімен жұмыс істей білу

  • анимацияның бірнеше түрін қолданып анимацияланған фильм жасай білу

  • Объект қозғалысын жетекші және маска қабаттары арқылы ұйымдастыру

  • интерфейстің интерактивті элементтерін қолдана білу

  • Фильм жасауда ActionScript программалау тілі элементтерін қолдану

  • Flash программасы құралдарын қолданып түрлі оқыту, жаттығу, тестілеу программасын жасау

  • фильмді синхронды дыбыстық қамтуды қамтамасыз ету

  • импортталған графиктік форматтардың өзара әрекетін қолдану

  • мультимедиа мүмкіндіктерін жүзеге асыру

  • түрлі модель жасай білу


Курс мазмұны.

Flash технологияға кіріспе.

Flash МХ программасының қызметі және экрандық интерфейсі.

Flash MX-тің негізгі ұғымдары: қабат, сцена, объект, монтаждау столы

Flash- тің құралдар панелі.

Объектіні ерекшелеу және сурет салу құралдары.

Flash- тің түспен жұмыс істеу құралдары.



Уақыт диаграммасымен жұмыс. Кадрлық анимация жасау.

Уақыт диаграммасы оның элементтері, атқаратын қызметі.

Қабат атрибуттары.

Анимация, оның түрлері Кадрлық анимация жасау.



Кадрларды қарау режимін басқару.

Кадрларды қарау режимі. Калька режимінің жұмысы.

Объектілермен жұмыс: топтау, трансформациялау, масштабтау және бұру.

Бірнеше сценалы кадрлық анимация жасау.



Автоматты анимация.

Объект қозғалысының автоматты анимациясы.

Объект трансформациясының автоматты анимациясы.

Қабат түрлері. Жетекші қабат.

Қабат түрлері. Жетекші қабат. Guide қабатымен жұмыс.

Объектіні берілген траектория бойынша қозғалту.

Мәтінмен жұмыс істеу құралы.

Мәтінмен істеу жұмыс құралы.

Мәтінді символдық редакциялау.

Мәтін анимациясы.



Фильмді дыбыспен қамту.

Дыбыс параметрлері. Flash фильмді дыбыспен қамтамасыз ету.



Символдармен жұмыс. Символдар библиотекасы.

Символ типі. Символ жасау және редакциялау.

Символдар библиотекасы оның түрлері.

Клип жасау.

Клип жасауды жүзеге асыру құралдары.

Жасалған анимацияны клипке айналдыру.

Маска қабатын қолданып анимация жасау.

Маска қабаты. Маска қабатының жұмысы.

Маска қабатын қолданып анимация жасау.

Action панелі. ActionScript программалау тілі.

Интерактивті фильм жасау. Action панелі.

Режимдері: Normal, Expert

ActionScript программалау тілінің элементтері.



Батырмалар библиотекасы. Интерактивті батырма жасау.

Батырмалар библиотекасы. Батырма жасау. Батырма оқиғалары. Интерактивті батырма жасау. Батырма сценарийі.



ActionScript тілін қолданып программалау. Қарапайым сценариийлер жазу.

ActionScript тілін қолданып программалау. Тілдің операторлары. Қарапайым сценариийлер жазу.



Баннер. Түрлері және оны жасау.

Баннер. Оның түрлері: GIF, JPEG, JAVA, HTML, FLASH баннерлер.



Баннер тиімділігін арттырудың ережелері. Flash құралдарын қолданып, баннер жасау.

Flash MX-те визуальды эффект жасаудың қондырылған құралдары. Объект көлеңкесін жасау, жайылу эффектілері.

Объект жарылысы, кеңейтілу, өту эффектілері.


Сабақ мазмұны мен кестесі.

Апта

Тақырып

Мазмұны

СОБӨЖ мазмұны

СӨЖ мазмұны

Әдебиет

1- апта

Flash технологияға кіріспе.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Flash технологияға кіріспе. Flash МХ программасының қызметі және экрандық интерфейсі, негізгі ұғымдары.

1. Flash технологияға кіріспе. Программаның қызметі және мүмкіндігі

3. Flash MX-тің экрандық интерфейсі. Flash MX-тің негізгі ұғымдары: қабат, сцена, объект, монтаждау столы.





Сурет салу құралдарын қолданып сурет салу.

Векторлық графика.

[1] 11-13 б.



[1] [2]

10-15 беттер



2- кредит сағаты

(практика)


Flash МХ – тің экрандық интерфейсі. Сурет салу құралдарын қолдану.

Сурет салу құралдарын қолданып суреттер салу.

Шыршалы орман суретін салу. Сызық контурын редакциялау режимі.

Бояу құралын қолдану.



Безье қисығы.

[1] 11-13 б.Шырша салу элемент-тері



қ[1] 6-7 б.

[1],[2],[3]

40-41 бет


2- апта

Уақыт диаграммасымен жұмыс. Кадрлық анимация жасау.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Flash- тің түспен жұмыс істеу құралдары.

Уақыт диаграммасы. Қабат атрибуттары. Анимация, оның түрлері. Кадрлық анимация жасау.



1. Түспен жұмыс істеу құралдары.

2. Уақыт диаграммасы оның элементтері, атқаратын қызметі.

3. Қабат атрибуттары. 4.Анимация, оның түрлері.



5. Кадрлық анимация жасау.

Қабат түрлері, оның қасиеттері Grid, Snap to grid, Edit to grid компоненттері, қолданылуы

Комп-к графика-ң негізгі растрлық форматтары: BMP,GIF,

JPEG PSD,PCX,PIST,PNG



[1] 30-35 б

. [1],[2],[3]

72-73 бет


2- кредит сағаты

(практика)


Уақыт диаграммасы-мен жұмыс. Кадрлық анимация жасау.

Кадрлық анимация жасау.

Кадр. Оның түрлері, қасиеттері

Комп-к графика-ң негізгі растрлық форматтары: PIXAR,RAW,TIFF

[1],[2],[3]

74-76 беттер



3- апта

Кадрларды қарау режимін басқару. Калька режимі. Объектілермен жұмыс. Бірнеше сценалы кадрлық анимация жасау.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Кадрларды қарау режимін басқару. Калька режимі. Объектілермен жұмыс: топтау, трансформациялау, масштабтау және бұру.

1.Кадрларды қарау режимі

2. Калька режимінің жұмысы. 3.Объектілермен жұмыс: топтау, трансформациялау, масштабтау және бұру.



Калькілеудің үш режимі Жылжымалы 2 стрелкасы бар сағат жасау.

Контур құрылымы.

[1] 40-47 б. SWF және FLA форматтарының ерекшеліктері. [1] 48-49 б.



[1],[2],[3]

100-103 бет



2- кредит сағаты

(практика)


Бірнеше сценалы кадрлық анимация жасау. Калька режимі.

Объектіні редакциялау құралдарын қолдана отырып, екі сценалы кадрлық анимацияны жүзеге асыру.

Объектілермен жұмыс: топтау, трансформациялау, масштабтау және бұру.


Калькіленбейтін қабат.

қ[1] 12-13 б

[1],[2],[3]

104-105 бет


4- апта

Автоматты анимация: объект қозғалысының автоматты анимациясы, объект трансформациясының автоматты анимациясы.

1- кредит сағаты

(дәріс)



Автоматты анимация. Объект қозғалысының және трансформациясының автоматты анимациясы.

1. Автоматты анимация.

2.Объект қозғалысының автоматты анимациясы.

3.Объект трансформациясының автоматты анимациясын жүзеге асыру.


Анимацияның 4 типі. Қолдану түрлері. Alpha, Color, Mixer қасиеттерін қолданып анимация жасау

RGB, HSB түс модельдері[1] 64-67 б. Негізгі векторлық форматтар.

[1] 69-70 б.



[1],[2],[3]

100-102 беттер



2- кредит сағаты

(практика)

Объект қозғалысының және трансформациясының tweened анимациясы.

Объект қозғалысының және трансформациясының tweened анимациясын жүзеге асыру.

Автоматты анимация. Объект қозғалысының автоматты анимациясы.


3- жаттығу.

Анимация, мәтін, программалау. [1]

[1],[2],[3]

5- апта

Қабат түрлері. Жетекші қабат. Объектіні берілген траектория бойынша қозғалту.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Қабат түрлері. Жетекші қабат. Объектіні берілген траектория бойынша қозғалту.

1.Қабат түрлері.

2. Жетекші қабат.

3. Объектіні берілген траектория бойынша қозғалту. Guide қабатымен жұмыс.


Snap,Motion, Tween қасиеттері Берілген траектория бойынша қозғалтуда кездесетін компоненттер

Күзгі жапырақтың жерге түсу анимациясы. [1] 113-114 б.

[1] 107-108 б, 111-112 б, 113-114 б.

қ[1] 24-26 б



2-кредит сағаты

(практика)

Объект қозғалысын жетекші қабат арқылы ұйымдастыру.

Объект қозғалысын жетекші қабат арқылы ұйымдастыру.

Көленке жасап үйрену. Түс коэффициентін төмендету

Көлеңкесі бар доп суретін салу.

[1] 107-108 б, 111-112 б, 113-114 б.

қ[1] 24-26 б



6- апта

Мәтінмен жұмыс құралы. Мәтінді символдық редакциялау. Мәтін анимациясы.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Мәтінмен жұмыс құралы. Мәтінді символдық редакциялау. Мәтін анимациясы.

1. Мәтінмен жұмыс құралы.

2. Мәтінді символдық редакциялау.

3. Мәтін анимациясы. 4.Айналатын мәтіндік облыс жасау.

5. Құбылмалы жазу эффектісін жасау.



Текстпен жұмыс. Қолдану түрлері. Жүгірме жарнама бет жасау. Әдемілеп жазу.

Компьютерлік қаріптер түрлері

[1] 88-89 б. Форманың өзгеруі жүзеге асатын күрделі анимация. Е әрпін М әрпіне түрлендіру[1] 121-122 б.



[1],[2],[3]

89-91 беттер



2-кредит сағаты

(практика)

Мәтін анимациясын жүзеге асыру.

Айналатын, жоғарыдан төмен түсетін әріптер және жүгірмелі жол эффектісін жасау.

Сабақ кестесін жасау

Көлеңкелі әріптер жасау

[1],[2],[3]

93-94 беттер



7- апта

Фильмді дыбыспен қамту.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Фильмді дыбыспен қамту.

1.Дыбыс параметрлері

2. Flash фильмді дыбыспен қамтамасыз ету.



Бақылау жұмысы.

Flash MX-ке қойылатын негізгі дыбыстық форматтар:WAV,MP3 [1] 141-142 б.

[1],[2],[3]

147-148 беттер



2- кредит сағаты

(практика)

Дыбыстық эффектімен қамтылған фильм жасау.

Дыбыстық ээфектімен қамтылған фильм жасау.

Коллоквиум.

Шығармашылық жұмыс.

[1],[2],[3]

147-148 беттер



8- апта

Символ жасау және редакциялау. Символдар библиотекасы.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Символ жасау және редакциялау. Символдар библиотекасы оның түрлері.

1. Символ типі.

Символ жасау және редакциялау.

2.Символдар библиотекасы оның түрлері.


SWF және FLA форматының ерекшеліктері

Доптың секіру анимациясын жасау.

[1] 107-108 б. Символдармен жұмыс



[1],[2],[3]

37-41,49 беттер [1],[2],[3]

49-50 беттер


2- кредит сағаты

(практика

Символдар библиотекасын қолданып фильм жасау.

Символдар библиотекасын қолданып фильм жасау.

Символдың үш түрі:

1.Movie clip

2.Button

3.Graphic



Мәтінді символдық редакциялау

[1],[2],[3]

57-58 беттер



9- апта

Клип жасау. Жасалған анимацияны клипке айналдыру.

1- кредит сағаты (дәріс)

Клип жасауды жүзеге асыру құралдары. Жасалған анимацияны клипке айналдыру.

1. Клип жасауды жүзеге асыру құралдары.

2.Жасалған анимацияны клипке айналдыру.



Құмдағы курсорға параллель қозғалатын доп жасау Жасалған анимацияны күрделендіріп, клипке айналдыру.

Мультипликация: маңызды принциптер. [1] 125-127 б.

[1],[2],[3]

154-157 беттер



2- кредит сағаты

(практика

Анимацияны клипке түрлендіру.

Дөңгелек анимациясын жасап, оны клипке түрлендіру және оны фильмде қолдану.

Жасалған клипке дыбыс қосу

Орбитаны эллипстік орбита бойымен айналатын спутник қозғалысы

[1],[2],[3]

154-157 беттер



10 -апта

Маска қабатын қолданып анимация жасау.

1- кредит сағаты (дәріс)

Маска қабатының жұмысы. Маска қабатын қолданып анимация жасау.

1.Маска қабаты.

2.Маска қабатының жұмысы.

3.Анимация жасауда маска қабатын қолдану.


Қабатты маскалау Маска қабаты бар анимация жасау

Цифрлық видео форматтары: QuickTime,Avi,DivX,Mpeg,Wmv


[1] –[4]

қ[1]


Flash Mx эл. оқу-қ

2- кредит сағаты

(практика

Маска қабатын қолданып анимация жасау.

Сурет салушы сызық эффектісін жасау.

Масканы анимациялау

Мәтін анимациясында маска қабатын қолдану

[1] –[4]

қ[1]


Flash Mx эл. оқу-қ

11- апта

Интерактивті фильм жасау. Action панелі. ActionScript программалау тілі.

1- кредит сағаты (дәріс)

Интерактивті фильм жасау.

Action панелі. Режимдері. ActionScript программалау тілі.



1.Action панелі.

2. Режимдері: Normal, Expert

ActionScript программалау тілінің элементтері.



Басқару элементтерін жою,өзгерту. Обьектіні қозғау программалары

ActionScript

[1] 83-86 б.

Normal режимі.

[1] 85 б.




[1],[2],[3]

240-242 беттер247-250 беттер



2- кредит сағаты

(практика)


ActionScript программалау тілінің элементтерін қолдану.

ActionScript программалау тілінің элементтерін қолданып тестілеу программасын жасау.

Өз бетімен орындауға практикалық тапсырмалар

Expert режимі.

[1] 86 б.




[1],[2],[3]

268-270 беттер



12- апта

Батырмалар библиотекасы. Интерактивті батырма жасау.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Батырмалар библиотекасы.

Батырма жасау. Батырма оқиғалары. Интерактивті батырма жасау. Батырма сценарийі.



1. Батырмалар библиотекасы.

2. Батырма жасау.

3.Батырма оқиғалары. 4.Интерактивті батырма жасау.

5.Батырма сценарийі.



Операторлар қызыл,цифрлар көгілдір болатын жаңа кнопкалар жасау. Button атаулары

Flash программасы құралдарын қолданып, тестілеу программасын жасау

[1],[2],[3]

231-234 беттер[4] 104-106 б. 234-235 беттер



2- кредит сағаты

(практика)

ActionScript тілінің элементтерін қолданып батырма сценарийін жасау.

«Басу машинкасы» жаттығуын жасау.

Батырма жасап, оған программа кодын жазу.



Калькулятор жасау

Flash-тағы математика

[1],[2],[3]

248-250,256-262 беттер



13- апта

ActionScript тілін қолданып программалау. Қарапайым сценариийлер жазу.

1 кредит сағаты

(дәріс)

ActionScript тілін қолданып программалау. Қарапайым сценариийлер жазу.

ActionScript тілін қолданып программалау. Тілдің операторлары. Қарапайым сценариийлер жазу.

Тілдің операторлары.

Циклдар, есептеуіш, шарттар Геометриялық есептер

[1],[2],[3]

278-280 б, [4] 86-93 бет. 280-2[4] 124-134 б.

84 б,


2- кредит сағаты

(практика)

ActionScript тілінің элементтерін қолданып фильм жасау.

ActionScript тілінің элементтерін қолданып фильм жасау.

SCRIPTE ине суретін салу

Оның элементтері

[1],[2],[3]

285-287


14- апта

Баннер. Түрлері және оны жасау.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Баннер. Баннер түрлері. Баннер тиімділігін арттыру.

1.Баннер.

2. Баннер түрлері: GIF, JPEG, JAVA, HTML, FLASH баннерлер. Баннер тиімділігін арттырудың 25 ережесі.

GIF,JPEG, JANA баннер қасиеттері Ойын баннерін жасау

Анимацияланған GIF

баннер HTML,FLASH баннерлері.



[1],[2],[3]

176-181,192-199 беттер180-181,186-191 беттері



2- кредит сағаты

(практика)

Баннер жасау.

Flash құралдарын қолданып, баннер жасау.

Жарнамалық баннер жасау

Баннердің қолданылу аймағы

[1],[2],[3]

203-225 ,208-213 беттер



15- апта

Flash MX-тің қондырылған эффектілері: объект көлеңкесін жасау, жарылыс, жайылу, кеңейтілу эффектісі.

1- кредит сағаты

(дәріс)

Визуальды эффект жасаудың қондырылған құралдары.

1. Визуальды эффект жасаудың қондырылған құралдары.

2. Объект көлеңкесін жасау, жайылу эффектілері.

3. Объект жарылысы, кеңейтілу, өту эффектілері.


Карандашпен тышқан қозғалысы арқылы жазу Шығармашылық жұмыс

Объект көлеңкесін жасау, жайылу эффектілері.

[1],[2],[3]

341-345 беттер



3- кредит сағаты

(практика)

Визуальды эффект жасаудың қондырылған құралдарын қолдану.

Визуальды эффект жасаудың қондырылған құралдарын қолданып фильм жасау.

Коллоквиум

Қорытынды сабақ

[1]-[4]


Әдебиеттер тізімі.

Негізгі әдебиеттер.

  1. Гурский Д. А., Горбич И.В. “ Flash MX и Action Script ” , Питер- СПб, 2004 г.

  2. Гурский Д. А. “Action Script 2.0. Программироние во Flash MX 2004” ,

Питер-СПб, 2004

  1. Джоди Китинг “Flash MX” Исскуство создания Web –сайтов, Питер- СПб, 2004

  2. Розенкноп Д.Л. “Создание анимационных эффектов в Macromedia Flash MX 2004” , Москва, “NT Press”, 2005 г.

Қосымша әдебиеттер:

1. Мухамбетова Ғ.Г. „Macromedia Flash прогмаммасы құралдары көмегімен анимациялық эффект жасау” , Орал,БҚМУ баспа орталығы, 2007 ж.

2.“Масromedia Flash MX”, “Flash 5” электрондық оқулықтары.


  • Периодтық әдебиеттер:

Журнал “Информатика негіздері”, Алматы. периодтық баспа оқу залы
Журнал “Информатика и образование”, Москва. периодтық баспа оқу залы

Газета “Информатика ”, Москва. периодтық баспа оқу залы




  • Интернет-көздер:

www.informika.ru- информациялық сайт

www.referat.ru, www.kazref_narod.ru –рефераттар жинағы



3. ПӘН БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРУ КЕСТЕСІ





п/п

Жұмыс түрі

Тапсырманың мазмұны мен мақсаты

Ұсынылатын әдебиеттер

Орындау мерзімі және тапсыру уақыты (аптасы)

Балл

Бақылау түрі

1

Практикалық жұмыс тапсырмаларын орындау

Теорялық материалды меңгеруін тексеру

Жұмыс тақырыбына сәйкес

1-15 аптада

2

Компьютерде Flash анимация жасау.

1

СООӨЖ тапсырмаларын орындау

Өтілген тақырып бойынша негізгі элементтерді бекіту

Жұмыс тақырыбына сәйкес

1-14 аптада

1

Анимациялық эффект жасау, бақылау сұрақтарын ауызша тапсыру

2

Бақылау жұмысы

Алған білімдерін тексеру

Жұмыс тақырыбына сәйкес

6- апта

2

Жазба жұмысы.

3

Коллоквиум.

Алған білімдерін тексеру

Жұмыс тақырыбына сәйкес

7,14- апта

2

Ауызша сұрау.

4

Шығармашылық жұмыс

шығармашылық еңбекке, логикалық ойлауға тәрбиелеу

Жұмыс тақырыбына сәйкес

3,5,7 ,11, 15- апта

0,5

Компьютерлік оқыту программасын презентациялау



Емтихан

Білімді кешенді тексеру







Тест





4. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ
Кафедра ___информатика____тьютор _Мухамбетова Ғ.Г. Жумаканова С.Р.

Пән Flash технологиясы



Кредит саны____2____




п/п


әдебиеттер

тізімі


Қамтылуы

ескерту

кітап-ханада

кафедрада

Студенттер дің қамтылуы (%)

Электрондық түрі




1

2

3

4

5

6

7

2

Гурский Д. А. “Action Script 2.0. Программироние во Flash MX 2004” ,

Питер-СПб, 2004




1




6




№2 оқу залында

3

Гурский Д. А., Горбич И.В. “ Flash MX и Action Script ” , Питер- СПб, 2004 г.


1




6




№2 оқу залында

4

Джоди Китинг “Flash MX” Исскуство создания Web –сайтов, Питер- СПб, 2004


1




6




№2 оқу залында

5

Мухамбетова Ғ.Г. „Macromedia Flash прогмаммасы құралдары көмегімен анимациялық эффект жасау” , Орал,БҚМУ баспа орталығы, 2007 ж.

10




66




№2 оқу залында

Каталог: dmdocuments
dmdocuments -> Ағылшын тілінен өткізілетін сыныптан тыс жұмыстардың РӨЛІ
dmdocuments -> Ағылшын тілі пәнін интерактивті тақтада өткізудің тиімділігі р. Б. Сариева
dmdocuments -> А. С. Иргалиев (қолы) (аты-жөні)
dmdocuments -> Оқу -әдістемелік кешен
dmdocuments -> Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
dmdocuments -> Факультетінің деканы
dmdocuments -> Бүгін БҚму құрамында 7 факультет, 24 кафедра, ғылыми орталықтар, it орталығы, лабораториялар бар
dmdocuments -> Кдр (IV курс) Вопросы: Вопрос №1

жүктеу 1,64 Mb.

Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9




©g.engime.org 2022
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
ғылым министрлігі
Жұмыс бағдарламасы
рсетілетін қызмет
бекіту туралы
Жалпы ережелер
қызмет стандарты
Сабақ тақырыбы
туралы хабарландыру
Қазақстан республикасы
Әдістемелік кешені
республикасы білім
Сабақ жоспары
титулдық парағы
білім беретін
Қазақстан республикасының
Қазақстан облысы
Конкурс туралы
жылдарға арналған
мемлекеттік әкімшілік
біліктілік талаптары
бойынша оқыту
Республикасының білім
денсаулық сақтау
жұмыс істеу
қойылатын жалпы
мемлекеттік қызметшілері
ткізу туралы
жалпы біліктілік
қағидаларын бекіту
қатысушыларға қойылатын
қатысушыларына арналған
мамандығы бойынша
ортақ біліктілік
пәнінің мұғалімі
Мектепке дейінгі
арналған ортақ
конкурс қатысушыларына
жалпы білім
Республикасы кіметінің
біліктілік талаптар
мамандығына арналған
бағдарламасының титулдық
Республикасы білім
мемлекеттік мекемесі
оқыту әдістемесі
жұмыспен қамту
мектепке дейінгі
учебная программа
Бастауыш сынып