-
Пәні:
|
Видео-фото ісі
|
Тобы:
|
3пКИНФ
|
Уақыты:
|
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Бейнемонтаждау бағдарламалары
|
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
|
А) ақпараттық құзыреттілік
|
Бейнемонтажды бағдарламалар туралы жинақталған мәліметтерді жүйелеу, толықтыру, пысықтау, бағалау; бейнемонтажды бағдарламалардың ұғымына, қызметіне, версияларына, жұмыс атқару принциптеріне шолу, жаңа терминдерді талдау.
|
Ә) коммуникативтік құзыреттілік
|
Жұмысты қорғау барысында ұжыммен жұмыс атқару нәтижесін ауызша, жазбаша іс-әрекетін жүйелеуге, топ алдында өз ойын жеткізуге және өз пікірін дәйектермен дәлелдеуге, қорғауға үйрету, компьютерде жұмыс істеу шеберлігін одан әрі шыңдау және оқушылардың өздігінен жұмыс істеуін дамыту.
|
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі
|
Мәселені әр қырынан талқылау, бейнемонтажды бағдарламалары туралы білімдерін пайдалануға дағдыландыру, оқу-танымдық және өмірлік жағдайларда тиімді пайдалану бойынша проблеманы шешу жолдарын меңгерту, мәселені әр қырынан талқылауға үйрету.
|
Сабақтың түрі:
|
Білімді жинақтау сабағы
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
|
АКТ, сыни тұрғысынан оқыту технологиясының элементтері
|
Сабақтың әдісі:
|
демонстративті, сөздік, топтық-практикалық, «Өрмекші»
|
Пәнаралық байланыс:
|
Flash анимация
|
Оқыту құралдары:
|
бағдарламалық
|
Activ Studio, Pinnacle Studio, Sony Vegas, Windows Movie Maker
|
|
техникалық
|
Компьютер, интерактивті тақта
|
Сабақтың барысы:
|
Оқытушының қызметі
|
Студенттің қызметі
|
Күтілетін нәтиже
|
І. Ұйымдастыру бөлімі
|
- Суденттермен амандасу;
- Сабаққа ұйымдастыру;
- Жоқ студеттерді белгілеу.
|
- Оқытушымен амандасу;
- Сабаққа дайындалу;
- Аудитория сабаққа дайындайды.
|
Студенттер сабаққа дайындалады
|
ІІ. Өткен материалды қайталау
|
«Өрмекші» әдісі бойынша өткен тақырыпты қайталауға нұсқау береді. (бір оқушы тоқыма жіптің шетін ұстап, келесі оқушыға сұрағын қоя лақтырады, жіпті ұстаған жауап беріп, келесіге үлгі бойынша лақтырады)
|
Оқушының үлгі сұрақтары мен жауаптары:
1 оқушы: Бейнемонтаж не үшін қажет?
2 оқушы: бейнемонтаж дегеніміз бастапқы бейне материал жиынтығынан нақты нәтижеге әкелетін процес
-Бейнемонтажды бағдарламаладың түрлерін ата
3 оқушы: Windows Movie Maker, Adobe Premire Pro, Pinnacle studio, InterVideo WinDVD Creator, MAGIX Movies
-Бейнемонтажды бағдарламаларының өнімдері қалай аталады?
4 оқушы: бейнероликтер, бейнеклиптер мен бейнефильмдер
|
Бейнемонтаж ұғымы, бейнемонтажды бағдарламаларының қызметі бойынша білімдерін тексеру, жетілдіру
|
ІІІ. Практикалық
жұмыс
Топтық жұмыстың нәтижелік кезеңі
|
Алдыңғы сабақта оқушылар топқа бөлініп, қалыптасқан 3 топ бойынша тақырып таңдалды. Тақырып бойынша жоспар құру, ресурстар жинақтау, моделдеу келесі кестедегідей, практикалық жұмыс жоспары бойынша өзара келісіліп, бөлінді:
1-ші топтың тақырыбы –Pinnacle Studio
2-ші топтың тақырыбы – Windows Movie Maker
3-ші топтың тақырыбы – Sony Vegas
Енді, бүгінгі сабақта жасақталған жұмыстары қорғалады.
|
Достарыңызбен бөлісу: |