|
Программаның аты және Басқару батырмалары Мәзір қатары Саймандар тақтасы
|
Дата | 24.12.2017 | өлшемі | 14,34 Kb. | | #5770 | түрі | Программа |
| - Программаның аты және
- Басқару батырмалары
1. Графикалық редактор Paint-ті іске қосу жолы. - 1. Графикалық редактор Paint-ті іске қосу жолы.
- а) Іске қосу – программалар – стандартты - Paint графикалық редакторы
- ә) Іске қосу - Paint графикалық редакторы
- б) Іске қосу – Документтер – Без имени
- 2. Тікбұрышты салу құралы.
- а) Түзу сайманы;
- ә) Тіктөртбұрыш сайманы;
- б) Көпбұрыш сайманы;
- 3. Фигуралардың іштерін бояу сайманы.
- а) Карандаш сайманы;
- ә) Бүріккіш сайманы;
- б) Құю сайманы;
- 4. Қате орындалған іс-әрекетті түзету жолы.
- а) Правка-отменить іс-әрекетін орындаймыз.
- ә) Ластикті пайдаланамыз
- б) Правка-вырезать іс-әрекетін орындаймыз.
- 5. Суреттің көшірмесін алу іс-әрекеті.
- а) Белгілеу құралын пайдаланамыз;
- ә) Правка-копировать іс-әрекетін орындаймыз;
- б)Ерікті аймақты белгілеу құралын пайдаланамыз.
- Берілген суреттегі тапсырмаларды Шаршы-Дөңгелек түрінде болатындай етіп өзгертіңдер
- Практикалық жұмыс №1
- Мына фигураларды Paint терезесінде салыныз.
1. Суретті қалай сақтаймыз? - 4. Экранға қисық сызықтарды шығару үшін:
- а) Карандашты пайдаланамыз;
- ә) Қисық құралын пайдаланамыз;
- б) Көпбұрыш құралын пайдаланамыз;
- 5. Келесі сабақта компьютерде сақталған суретті ашу үшін:
- а) Менің құжаттарым бумасын ашамыз;
- ә) Іске қосу- Құжаттар;
- б) Файл – ашу;
- 1. Суретті қалай сақтаймыз?
- а) Файл-...деп сақтау іс-әрекеті арқылы;
- ә) Файл-сақтау іс-әрекеті;
- б) Жабу батырмасына басамыз;
- 2. Экранда жоқ саймандар тақтасын қалай орнатамыз?
- а) Түр-аспаптар панелі-белгі қоямыз;
- ә) Экраннан іздейміз;
- б) Компьютерді жүктейміз;
- 3. Экранға мәтін теру үшін қандай құралды пайдаланамыз?
- а) Карандаш құралын;
- ә) Түзу құралын;
- б) Жазу құралын;
- Шығармашылық тапсырма:
- Әр қатарда және әр жода түстер әртүрлі болатындай етіп, оларды үш түсті пайдаланып бояңыз.
- Практикалық жұмыс №2
- Мына фигураларды Paint терезесінде салыныз.
1. Графиктермен жұмыс жасауға арналған программаны қалай атаймыз? - 1. Графиктермен жұмыс жасауға арналған программаны қалай атаймыз?
- а) Бейнелік редактор;
- ә) Графикалық редактор;
- б) Сызықтық редактор;
- 2. Түстер коды сақталған мәліметтер кестесі қалай аталады.
- а) Палитра коды;
- ә) Түстер коды;
- б) Түс палитрасы;
- 3. Графикалық редактордағы палитраның негізгі түрлері?
- а) түстік,индекстік,тіркеуші
- ә) қауіпсіз, индекстік,тіркеуші
- б) түстік, мәтіндік, фондық
- 4. Графикалық алгоритмнің (блок-схема) басы-соңы блоктарын сызу үшін қандай геометриялық фигура қолданылады?
- а) шеңбер;
- ә) эллипс;
- б) ромб;
- 5. “Қауіпсіз палитра” терминін қайда қолданады?
- а) жүйелік графикте;
- ә) жәй графикте;
- б) сызықтық графикте;
- Қолдарыңды жұмыс үстелінен көтермей,
- “Көпбұрыш” құралын пайдаланып суретті салыңыз.
- Практикалық жұмыс №3
- Мына фигураларды Paint терезесінде салыныз.
- 3. Суретті баспаға шығару әрекеті қалай орындалады?
- а) Салынған суретті белгілеп Файл-Баспаға шығару командасын орындау арқылы;
- ә) Суретте жұмыс үстеліндегі жанама менюін ашып баспаға шығару командасын орындау арқылы;
- б) Файл-парақтың макеті командасын орындап, одан кейін Баспаға шығару батырмасында тышқанды шерту арқылы;
- 4. Графикалық редактор қандай топтарға бөлінеді?
- а) растрлік,векторлық
- ә) мәтіндік, растрлік
- б) бейнелік, кестелік
- 5. Құжаттың графикалық бейнесін қандай программалық құралдармен жөнделеді?
- а) баспадан шығару;
- ә) құжатты тану;
- б) текстік редактор;
- 1.Тышқанның оң батырмасының көмегімен сурет салуға болады ма?
- а) Болады, бұл кезде сурет фондық түспен салынады;
- ә) Болады, бұл кезде сурет негізгі түспен салынады;
- б) Болмайды, графикалық редакторда сурет салу үшін тышқанның тек сол жақ батырмасы ғана жұмыс істейді.
- 2. Графикалық редакторда мәтін атрибуттары тақтасы қалай басқарылады?
- а) Саймандар тақтасындағы А батырмасында тышқанды шерткенде, мәтін атрибуттары тақтасы автоматты түрде экранға шығады;
- ә) Түр-Мәтін атрибуттарының тақтасы командасын орындау арқылы;
- б) А батырмасында тышқанды шертіп, Түр-Мәтін атрибуттарының тақтасы командасын орындау арқылы;
Заңдылықты тауып, суретті аяқта. - Заңдылықты тауып, суретті аяқта.
- Заңдылықты тауып, суретті аяқта.
- Практикалық жұмыс №4
- Мына фигураларды Paint терезесінде салыныз.
Достарыңызбен бөлісу: |
|
|