ActionScript тілімен жұмыс Орындаған: Зайнуллина А Тексерген: Есекенова А - ActionScript - объектті бағытталған бағдарламалау тілі. Ол Flash қосымшаларға интерактивтілік, деректер өңдеуді және т.б. қосуға мүмкіндік береді
- ActionScript көмегімен ойындарды, интерактивті мультимедиа – қосымшаларды, сайттарды жтб жасауға болады
- ActionScript Flash Player-ге кіретін ActionScript Virtual Machine виртуалды машинамен орындалады.
- ActionScript fla – файл, swf -файл және exe -файл жасауға мүмкіндік береді
- ActionScript исполняется виртуальной машиной ( ActionScript Virtual Machine ), которая является составной частью Flash Player.
- ActionScript компилируется в байт-код, который включается в SWF-файл. SWF-файлы исполняются Flash Player -ом. Flash Player существует в виде плагина к веб-браузеру, а также как самостоятельное исполняемое приложение ( standalone ). Во втором случае возможно создание исполняемых exe -файлов ( projector ), когда Flash Player включается в swf -файл.
ActionScript тілінде бағдарламалау үшін Action s панелі қолданылады ( F9 ) 1- листинг (код) теру аймағы 2- кез келген команданы шақыру аймағы 3 – баптау терезесі 4 – объекттілер ағашы Кодты жазу ережелері - Kодты жеке қабатқа орналастырған жөн
- Лексемалар арасында пробел қою керек
- Әр операторды жеке жолға орналастырған жөн
- Әр сөйлемді ; таңбасымен жабу жөн
- Комментарийлерді қолдану жөн // бір жолдық /* көп жолдық */
- trace () Функциясын және Output панелін қолдану жөн trace (" Привет от Flash!!!")
ActionScript – бұл Macromedia Flash бағдарламасында қолданылатын бағдарламалау тілі. ActionScript бағдарламалаудың мүмкіндіктерін кеңейткен тіл болып табылады. ActionScript бағдарламасымен сіздің жұмысыңыз, қолданушының басқа да жағдайды таңдауына мүмкіндік береді. ActionScript қолданушы көріп отырған диалоэлементтерді басқаруға мүмкіндік береді.
Action Script - бұл Macromedia Flash-тегі скриптті (сценарий) тіл. Оның басты қызметі – клиптерді интерактивті ету болып табылады. Action Script тілі объектіге бағытталған бағдарламалау тілдері тобына жатады. Объект ретінде кез келген берілгендер мәтіндік түрде немесе графикалық қойылым түрінде беріліп, Action Script-те символға түрлендіріледі. Action Script-тен басқа сценарилер тілі ретінде JavaScript немесе VisualBasicScript тілдері қолданылады. Ол тілдердің Action Script-тен айырмашылығы – олар HTML тілінде жазылып, WEB-броузер арқылы көрсетіледі. Ал Action Script-те объектілер иерархия түрінде кескінделіп (құрылымданып), Flash-плеер программасында бірден орындалады.
Иерархиялық құрылым мынадай түрде бейнеленеді:
Флэштің ең күшті ерекшеліктерінің бірі – Action Script бағдарламалаудың кіріктірме тілі. Негізі оған флэш-элементтер жоғары интерактивтілігімен міндетті. Ол қолданушыға сайтпен әрекеттесуге ерік береді. Мысалы, анимация құраушысы кейіпкердің экранда қолданушының тышқан қозғалыстарына сәйкес қозғалатындығындай жасайды. Әрине анимацияны бағдарламалаудың мүмкіндіктері ойындық кезеңдермен шектелмейді. Қарама-қарсы облыстардың мысалына қарай – флэш кезеңдік беріліп отырған мәліметтердің негізінде күрделі графиктерді динамикалық салуы мүмкін, мысалы, акциялардың немесе өндірістік жүйелердің жағдайының бағасын белгілеу. Бір сөзбен айтқанда, сайт сервистерінің «жанды» интерфейсінің болуы. Флэште толығымен жасалған көптеген интерактивті сайттар да бар.
Флэш-роликтерде аудио және бейне үстемелерді қолдану мүмкіндіктердің бар болғандығын атап айтпауға болмайды. Егер бейне үстемелер өте аз қолданған болса, онда флэш-роликтерге дыбысты жолдардың ғаламторда оянуын бөгеді. Оған қарамастан сайт үшін реңкілі дыбыстар флэшсіз қол жетімді, жойылудың көп бөлігін олар негізі флэш-сайттардан алады. Тықшан түймесін басу кезінде «дыбысты»заттарды, көріністерді ауыстыру кезінде әр түрлі моторлық және фотоаппараттық дыбыстар ғаламторға флэшпен бірге келді. Флэштің мүмкіндіктері ғаламтор үшін анимировалық және интерактивті топтамалармен шектелмейді. Оның көмегімен сонымен қатар әр жеке компьютерлерде шығып тұратын жеке бағдарламалар мен жай ғана бейнероликтер құрауға болады. Ресми интернет-стандарттың дәрежесіне кірмейтін флэштер ешнәрсеге қарамастан интернет-анимация үшін де-факто стандартты болды. Қазіргі кезде көптеген күнделікті интернетке кірушілер компьютерлерде флэш-элементтері арқылы сайттарды қарау мүмкіндіктері бар. Өкінішке орай барлығында емес. Технология пайда болған уақыттан бері және осы уақытқа дейін флэшті қолданудың кең көлемде таралған жолдарының бірі сайт бойынша навигация. Сайт мәзірі – ішкі сайтқа ауыстырудың негізгі құралы. Қолданушы негізі басқа сілтемелерге қарағанда оған көп жүгінеді. Флэш берген соншама икемді мүмкіндіктерге қарамастан, әдемі интерактивті мәзірлер көбінесе осы технология бойынша жасалды.
Достарыңызбен бөлісу: |