|
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
|
Дата | 20.05.2018 | өлшемі | 10,15 Kb. | | #14978 | түрі | Сабақ |
| - Тақырыбы: PAINT графикалық редакторы, редактордың мүмкіндіктері.
- Информатика пәнінің мұғалімі: Ахайдарова Ж.Б.
- Сабақтың жүрісі:
- І. Ұйымдастыру кезеңі
- ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
- ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
- IV. Бекіту
- V. Қортынды
- VI. Бағалау
- VII. Үйге тапсырма беру
- Өткенді қайталау
- «Кім жылдам»
- 1. Обьектілерді қалай жоямыз?
- Обьектіні белгілеп, Delete пернесін басу
- 2. Жоюды қалай орындатпауға болады?
- Правка отменить командасын орындау
- 3. Обьектіні себетте қанша уақыт сақтауға болады?
- Себетте оны өшіргенше немесе
- қайта қалпына келтіргенше
- 4. Себеттегі обьектілерді көру үшін не істей керек?
- Себет қапшығының белгішесінде екі рет шертіп,
- оны ашу керек
- 5.Себеттегі обьектіні одан өзі жойылған қапшыққа қалай қайтаруға болады?
- Обьектіні белгілеп Файл Востановить
- командамын орындау керек
- 6.Себеттегі обьектіні басқа қапшыққа қалай қалпына келтіруге болады?
- Обьектіні Себет қапшығынан қиып алып,
- оны керек қапшыққа кірістіру керек
- 7. Дискетадан жойылатын обьектілерді Себетке сала ма?
- Дискеттен жойылған обьектілер Себетке салынбайды
- 8. Файлдар Себеттен қандай мақсатпен жойылады?
- Жаңа бағдарламалармен құжаттарға орын босату үшін
- PAINT графикалық редакторы, редактордың мүмкіндіктері.
- Сабақтың мақсаты:
- а) білімділік мақсаты: редактордың құрылымымен таныстыру, дұрыс пайдалана білу және командаларды орындай алу қызметін меңгерту;
- ә) тәрбиелік мақсаты: эстетикалық талғамын қалыптастыру, нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге дағдыландыру;
- б) дамытушылық мақсаты: графикалық бейнелеу жұмыстарын орындау арқылы бейнелік ойлау қабылетін дамыту.
- Сабақтың түрі: Жаңа сабақ;
- Сабақтың әдісі: көрсете түсіндіру, ойын технологиясын пайдалану;
- Paint редакторының терезесі
- 1. “Тәуелсіздік елдігімнің айғағы”
- Бұл ойында оқушылар суретке мәтін кірістіре отырып берілген тақырып бойынша сурет салады
- І – топ төртбұрыштарды пайдаланып суреттер салу
- ІІ – топ
- дөңгелектерді
- пайдаланып суреттер салу
- 1. «Paint» графикалық редакторы не үшін қажет?
- А) жазу үшін;
- В) сурет салу үшін;
- С) есеп шығару үшін.
- 2. «Paint» графикалық редакторының терезесінің элеметтерін атаңдар.
- А) тақырып жолы, жұмыс алаңы, мәзір қатары, құралдар, бояу тақтайшасы;
- В) тақырып жолы, жұмыс алаңы, құралдар, бояу тақтайшасы;
- С) тақырып жолы, жұмыс алаңы
- 1.Paint – та бір уақытта неше түспен сурет салуға болады?
- а) 1 б) 3 с) 2 д) 4
- 2. Жасыру, үлкейту- кішірейту, жабу батырмалары терезенің қандай жолында орналасқан?
- а) Тақырып жолы; с) Жұмыс алаңы;
- б) Меню жолы; д) Қалып – күй қатары;
- 3. Құралдар панеліне қандай команда арқылы барамыз?
- а) Түр с) Файл
- б) Түзету д) Қою
- 4. Палитра не үшін қолданылады?
- а) Графикалық редактор терезесінде салынған суретті негізгі және
- фондық түске бояу үшін,
- б) Салынған суретті тек негізгі түспен бояу үшін,
- с) Салынған суреттерді тек фондық түспен бояу үшін,
- д) Осы қатарда көрінбей тұрған түстерді дайындау үшін,
- 5. Буфердегі суретті енгізгенде ол графикалық редактор терезесінің қай жерінде орналасады?
- а) Сол жақ жоғары бұрышында с) Терезенің дәл ортасында
- б) Оң жақ төменгі бұрышында д) Көшірме алынған обьект үстінде
- 6. Жұмыс алабы қандай өлшем бірліктермен өлшенеді?
- а) Дюйм, сантиметр, нүкте с) Дюйм, нүкте
- б) Сантиметр, нүкте д) Сантиметр
-
- 1. Өшіргіш не үшін қажет?
- 2.Суретті бояу үшін не пайдаланылады?
- 3.Түзу сызықтарды бейнелеу үшін қандай саймандар тақтасы пайдаланады?
- 4.Доптың суретін салу үшін қандай құрал пайдаланады?
- 5.Paint графикалық редакторы қалай іске қосылады?
- 6.Paint графикалық редакторының жұмысын аяқтау реті.
Достарыңызбен бөлісу: |
|
|