БАҒДАРЛАМА
мамандыққа түсу емтиханы бойынша
6М040600 «Режиссура»
ғылыми-педагогикалық бағыт
СҰРАҚТАР ТІЗІМІ
Альфред Хичкоктың шығармашылығы. «Саспенс» кинематографиялық әдіс ретінде. («Птицы», «Головокружение»)
Дзиги Вертовтың теориялық өрімдерінің және кинематографиядағы қазіргі заманғы заманауи ағымдар арасында өзара байланыс бар ма, мысалы, «жизнь врасплох», «жизнь как она есть», «Догма-95», «казахская новая волна»?
Алексей Германның фильмдеріндегі басты кейіпкерлер («Проверка на дорогах», «Хрусталев, машину!», «Трудно быть богом»). Экрандық бейнені қалыптастыру.
А. Каракулов «Разлучница»
Ингмар Бергманның шығармашылығы. Режиссер қолтаңбасының ерекшелігі. Диалог рөлі. Актерлар ойыны. Визуалды-пластикалық тапқырлығы («Жетінші қолтаңба», «Күзгі соната», «Фанни мен Александр»).
Сөз, әуен, дыбыс экранның мәнерлі құралдары.
Кинематографияның жанрлары.
Қазақстандық документалды кино В. Тюлькин «Опыт креста».
Микеланджело Антонионидің шығармашылығы. Шебердің режиссерлық қолтаңбасы. Визуалды-пластикалық тапқырлығы. («Затмение», «Тайна замка Обервальд», «Подруги» және т.б. фильмдері)
Фильм құрудың этаптары: өтінімнен бастап постпродакшнға дейін.
Кинодағы типтік жиынтық.
Қазақстандық документалды кино И. Гонопольский «Вот я вышел на улицу».
Әдеби туындыны экранизациялау. Режиссерлік сценарийдің ерекшелігі.
Фильмнің раскадровкасы.
Бейне мен қозғалыс тұрғысынан киноның түрлері.
Қазақ киносы К. Абенов «Алла жар».
П.П.Пазолинидің шығармашылығы. Режиссердің шығармашылық қолтаңбасының ерекшелігі. («Аккатоне», «Мама Рома», «Теорема»)
Актердың театрдағы және кинодағы ойыны: ұқсастықтары мен айырмашылығы.
Советтік және постсоветтік киноларындағы кейіпкер образының трансформациялануы.
20 ғасырдың кинематографиялық жылдары. ЦОКС. ВГИК Қазақстанда. Сергей Эйзенштейннің «Иван Грозный» фильмі.
Сергей Параджановтың шығармашылығы. Шебердің режиссерлық қолтаңбасы. Визуалды-пластикалық тапқырлығы. («Ашик-Кериб», «Легенда о Сурамской крепости» және т.б. фильмдері).
Белгі. Таңба. Образ. (әлемдік кинемотографияның классикалық фильмдері мысалдары бойынша)
С. Эйзенштейн бойынша монтаждарының түрлері: «тік», «параллель», «аттракциондар монтажы».
Қазақ киносы Д. Өмірбаев «Студент»
М. Калатозовтың фильмі «Баллада о солдате». Драматургия. Визуальды-пластическалық тапқырлық. Операторлық жұмыс.
«Кулешов эффектісі», «Ақ үй».
Анимациялық кино.
Қазақ киносы С. Апрымов «Соңғы аялдама»
Советтік киноавангард: теориясы мен тәжірибесі. Дзига Вертов пен Лев Кулешов.
Кино семиотикасы.
Қазіргі замануи фильмдердегі дыбыстың рөлі.
Қазақ киносы Р. Нұғманов «Игла»
Александр Сокуровтың шығармашылығы («Одинокий голос человека», «Дни затмения», «Фауст»). Кинотілінің ерекшеліктері. Режиссердің визуальды және дыбыстық әдістері.
Киноцитата. Реминисценция. Кинометафора.
Андрей Тарковскийдің фильмдеріндегі «бейнеленген уақыт». («Зеркало», «Сталкер», «Ностальгия», «Жертвопринощение»)
К. Ходжиков «Қыз-Жібек»
Көркем емес кино. Репортаж. Бақылау. Новелла. Ұқсастықтары мен айырмашылықтары.
Шығармашылықтағы импринтинг.
С. Эйзенштейн бойынша «Тік монтаж». Дыбыстықкөрінетін бейне.
Е. Тұрсынов «Шал»
Емтиханда жеке ұсынылатын құжаттар:
Әдеби формадағы өмірбаян
«Сіз жақсы танитын адам» тақырыбындағы жазбаша жұмыс (5 беттен аспауы қажет).
Танымал көркем немесе көркем емес фильмге өз бетімен жазылған рецензия (таңдау бойынша).
Қосымша ғылыми және шығармашылық портфолио.
Әдебиеттер
РабигерМ. Режиссура документального кино: учебное пособие, Москва: Гитр, 2006.
Меллер В.Л. Основы теории телевизионной режиссуры Ч 3: учебное пособие, Москва: Алла - Прима, 2010.
Бермингэм А. Освещение на ТВ: учебник, Москва: Гитр, 2006
ГоловняВ.Л. Советское документальное и научно-популярное кино в юбилейном году: учебное пособие, Москва: Алла - Прима, 2010
Лапонина О.Р. Межсетевое экранирование: учебное пособие, Москва: БИНОМ, 2012
Телевизионная режиссура. М., Просвещение, 2010
КулешовЛ. Азбука кинорежиссуры. М., 1969, 2-е изд.
ГоловняА. Свет в искусстве оператора. М., 1945
А. Тарковский. Лекции по кинорежиссуре. М., 1981
КуросаваА. Жизнь и творчество. М. Искусство, 1977
Анашкина Н.А. Режиссура телевизионной рекламыучебное пособие, Москва: ЮНИТИ, 2008
Дайындалды:
«Киноөнер» кафедрасының меңгерушісі
|
____________
|
PhD, Көбек Г.Б.
|
Келісілді:
|
|
|
Кино және телевидение факультетінің деканы
|
____________
|
т.ғ.к., доцент Куандыкова Д.Р.
|
Ф УТ 702–49–14. Программа вступительного экзамена по специальности (магистратура/докторантура). СМК УТ. Издание первое
Достарыңызбен бөлісу: |