- Информатикадан ашық сабақ
“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі мектеп оқушылары сіздердің еншілерің Сабақтың тақырыбы: - Паскальда пішін сызу мүмкіндіктері
Сабақтың мақсаты: - Білімділік: Оқушыларға Паскаль құрылымы бойынша білімді меңгерту.
- Тәрбиелік: Оқушыларды программалық сауатылыққа тәрбиелеу.
- Дамытушылық: Оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютерлер, электронды оқулық. - Сабақтың түрі: аралас сабақ
- Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, практикалық жұмыс, бейнеәдіс, ойын элементтерін табу
- Паскаль тілінде программа неше бөліктен тұрады?
- 3 бөліктен
- Программаның тақырыбы
- Сипаттау бөлімі
- Операторлар бөлімі
- Read операторының қызметі қандай?
- Write операторының
- қызметі қандай?
y = a*x y = a*x | | | - алг алгоритмнің аты
- басы бүт a, x, y
- енгізу a, x
- y: = a * x
- шығару у
- соңы
| - Program a1;
- Var a, x, y: integer;
- Begin
- Readln (a, x);
- y: = a * x;
- writeln (‘y=’,y);
- end.
| | - Program - программаның аты;
- label - белгілер бөлімі;
- const - константалар бөлімі;
- type - типтер бөлімі;
- var - айнымалылар бөлімі;
- procedure, function - процедуралар мен функциялар бөлімі;
- Begin
- операторлар бөлімі;
- end.
- Жаңа сабақ:
- Фигураларды салу. Паскальдың фигуралар сызу мүмкіндіктері
- Паскальда операторлар көмегімен алдын ала таңдалған бірер түспен түрлі пішін сызу мүмкін. Паскальда сызықтың түсін таңдау үшін SetColor(түс),ал фон түсін таңдау үшін SetBkColor(түс) процедуралары орындалады.
- Паскальда пішіндердің ішін таңдалған түспен бірнеше әдіспен бояуға болады.Бояу әдістері дәл түстер сияқты бүтін сандармен кодталған. Graph модулінде әрбір бояу әдісіне арнайы константалар да ажыратылған
- Тіктөртбұрыш.
- Тіктөртбұрышты таңдап, бір төбесін тышқанды шертіп
- Белгілеп жібермей диагональ арқылы қарама-қарсы төбесін
- көрсетіп тышқанды жібереміз.
- Паскальда көк түсті тік төтбұрыш сызу үшін
- Uses Graph;
- Var gd, gm: Integer;
- Begin
- Gd:=Detect:Init Graph(gd,gm,’’);Setecolor(4);
- Ellipse(300,200,0,135,100,50);
- Setecolor(1);Rectangle(10,220,300,400);
- ReadIn; CloseGraph;
- End.
-
-
-
- Эллипс. Тышқанды бір шертіп жібермей, қалаған жаққа қарай
- тарсақ салынатын эллипстің контуры кӛрінеді, тышқанды жіберсек
- келтірілген формаға келеді.
-
-
- Құралдың қасиеттік тақтасынан салынған эллипсті доғаға не
- секторға ауыстырып, бұрыштарын келтіруге болады.
- Түзу салу құралдары.
- Түзу салу құралдары - Қисық(свободная
- рука), Безье қисығы, Көркемдік түзу(живопись), Қылқалам(перо), Сынық (Ломаной), Үш нүктелі қисық, Өлшемдік және Интерактивті түзу қосқыш
- (инструмент интерактивного соеденения ) құралдары.
-
-
- Сабақты бекіту сұрақтары:
- 1.Экранда бірер пішін сызу үшін оның түсі қайсы процедура арқылы таңдалады?
- 2.Тіктөртбұрыш қайсы процедураның көмегімен сызылады?
- 3.Түзулер қандай пішіндер сызуға болады?
Жаңа құжатты жасау Файл→Жаңа(Файл→Новый) - Көркемдік түзу.
- Көркемдік түзу әртүрлі “көркемдік түзулер” түрін салуға өте ыңғайлы. Көркемдік түзу құралы режимінде 5 түрлі: Дайын штрихтар(заготовка), Бояғыш(кисть), Бүріккіш(пульверизатор), Каллиграфиялық қылқалам, Қысқышы бар қылқалам(перо с нажимом).
- Дайын штрихтар қалыңдығы 0,03-тен
- 10 дюймге дейін жететін 23 түрлі
- штихтарды пайдаланып түзу сызуға
- болады.
- Үйге тапсырма
- 1. Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар. Қисықтарды редакциялау тақырыбының конспектісін оқып келу
- 2. Corel Draw программасында қисықтың тағы қандай құралдары бар іздену жұмысы
- Турбо Паскаль программасының тақырыбын жазбай кетуге де болады, бірақ жалпы Паскаль тіліндегі кез келген программаның
- тақырыбы , одан кейін сипаттау бөлімі және begin және end сөздерімен қоршалған операторлар бөлімі болуы керек. Сипаттау бөлімі толық болған жағдайда, 7 бөліктен тұрады:
- 1.Программамен байланысатын кітапханалық модульдер атаулар тізімі (uses)
- 2. Белгілерді сипаттау (label)
- 3. Тұрақтыларды сипаттау (const)
- 4. Мәліметтер типін сипаттау (type)
- 5. Айнымалыларды сипаттау (var)
- 6. Процедураларды сипаттау (procedure)
- 7. Функцияларды сипаттау (function)
С ө з ж ұ м б а қ - 1. Негізгі бағдарламаның басы
- 4. Бүтін санның типі (-32768 - +32767)
- 6. Бүтін санның типі (-127 - +127)
- Оқушыларды бағалау
- Үйге тапсырма:
- 3.1 тақырып
- (55-56 бет),
- 3.2-3,3 тақырып
- (57-59 бет);
Достарыңызбен бөлісу: |