Практикалық жұмыс 1. Бейнені редакторлеудегі базалық операциялар
Тапсырма 1.1. «Көрсеткіш Arrow Tool (Указатель)» белгілеу және сурет
салу құралы
1. Macromedia Flash қосымшасын аш.
2. Файл ► Новый командасымен жаңа құжат құр.
3. Изменить ► Документ командасын шақырып, құжаттың өлшемін бер.
Құжат өлшемі: 400 Х 300 пиксел.
4. Стол көрінетіндей төмендегідей маштаб беріңіз:
5. Құрал саймандар панелінен Эллипс
алыңыз
6. Параметрлер палитрасында беріңіз:
Штрих түсі: Қызыл __
Бояу түсі: Жасыл __
Штрих биіктігі:
4
Штрих стилі: Тегіс (Сплошной)
7. Шеңбер бейнесін құр.
8. Параметрлер палитрасында беріңіз:
Штрих түсі: Көк __
Бояу түсі:
Қызғылт сары __
Штрих биіктігі:
4
Штрих стилі: - - - - - -
9. Суретке тағы бір шеңбер қосыңыз.
10.Құралдар панелінен Көрсеткіш (Указатель)
алып қызғылт сары
шеңберді белгілейміз. Белгілеу үшін объект ішін екі рет шертеміз;
Ерекшеленген объект төмендегідей түрге келеді.
11.Белгіленген бейненінің Редактировать ► Копировать(+)
командасымен көшірмесін алып , Редактировать ►
Вставить(+) командасымен қоямыз. Белгіленген күйі
көрсеткіш құралымен басқа жерге орналастырамыз.
12.Үшінші жаңа шеңберді белгілеп, Параметр палитрасынан береміз:
Белгілеуді алып тастап, тышқанмен бос жерге басыңыз. Төмендегідей
бейнелер алынады:
13.Суретке
құралымен тіктөртбұрыштар саламыз.
14.Құралдар панелінен көрсеткіш ( Указатель) құралын аламыз.
Шеңберге барып бір рет шертеміз. Нәтижесінде фигураның заливкасы
белгіленеді.
Осы құралмен белгіленген заливканы төменге
жылжытамыз.
Құралдар панелінен
алып, заливка түсін жасыл етіп береміз.
Контур мен заливка арасындағы бос аймақты бояймыз:
Суреттің контурына екі рет шертіп, оны белгілеп,
Delete басып контурын өшіреміз.
15.Көрсеткіш ( Указатель) құралымен шеңбердің
контурын бір рет шертіп, белгілейміз:
Белгіленген контурды төмендегідей жылжытамыз:
Құралдар панелінен
алып, заливка түсін көк қылып, контур мен заливка
арасындағы бос аймақты бояймыз.
Көрсеткіш (Указатель) құралымен контур сыртындағы заливка бейнесіне екі
рет шертіп, белгілеп Delete пернесімен өшіреміз.
Нәтижесі төмендегідей:
16.Көрсеткішті алып шеңбер контурының шекарасына
әкеліңіз. Сонда көрсеткіш жанында доға пайда
болады.
Тышқанның сол жағын басып, жібермей шеңбер формасын өзгертеміз.
17.Көрсеткішті алып тіктөртбұрыш контурының шекарасына әкеліңіз.
Сонда көрсеткіш жанында доға пайда болады:
Тышқанның сол жағын басып, жібермей шеңбер формасын өзгертеміз.
Нәтижесі төмендегідей:
Объект формасын төмендегідей өзгертіңіз:
18.Көрсеткіш құралымен кез-келген тіктөртбұрыштың шекарасына бір
рет басыңыз, белгілеңіз:
Осы құралмен белгіленген контурды төмендегідей жылжытамыз:
Тіктөртбұрыштың қалған шекараларына осы әдісті қолданып, төмендегі
күйге келтіріңіз:
Объект формасын төмендегідей өзгертіңіз:
19.Көрсеткіш құралымен объект формасын төмендегідей түрге келтіріңіз:
20.Дайын бейнелерді *.fla форматында сақтаңыз.
Дайын бейне
Тапсырма 1.2. «Lasso (Лассо) және Line (Линия)» белгілеу және сурет салу
құралы
1. Macromedia Flash қосымшасын аш.
2. Файл ► Новый командасымен жаңа құжат құру.
Құжат өлшемін беру: Изменить ► Документ.
Құжат өлшемі: 400 Х 300 пиксел
4 Стол көрінетіндей төмендегідей маштаб беріңіз:
Эллипс және Тіктөртбұрыш құралымен 4 фигура салыңыз:
Құралдар панелінен Лассо-ны алып, тышқанның сол жағымен объект
сыртынан шекара саламыз:
Тышқанның сол жағын жіберсек, объект белгіленеді.
Көрсеткіш( Указатель) құралымен белгіленген объектіні жылжытамыз.
Құралдар панелінен Лассо-ны алып, тышқанның сол жағымен объект ішінен
шекара саламыз:
Тышқанның сол жағын жіберсек, объект белгіленеді:
Құралдар панелінен Линия
-ны алып, төмендегідей етіп жүргіземіз:
Көрсеткіш (Указатель) құралымен бір бөлігін белгілейміз:
Көрсеткіш (Указатель) құралымен белгіленген аумақты орын
ауыстырамыз.
Түзу(Линия)
және Көрсеткіш(Указатель)
құралымен объектіні
4 бөлікке бөліңіз.
20 Дайын бейнелерді *.fla форматында сақтаңыз.
Дайын бейне
Тапсырма 1.3. «Свободная трансформация (Free Transform)»
белгілеу және сурет салу құралы
3. Macromedia Flash қосымшасын аш.
4. Файл ► Новый командасымен жаңа құжат құру.
Құжат өлшемін беру: Изменить ► Документ.
Құжат өлшемі: 400 Х 300 пиксел
4 Стол көрінетіндей төмендегідей маштаб беріңіз:
Тіктөртбұрыш
құралымен 6 фигура салыңыз.
Құралдар панелінен Свободная трансформация
құралын алып, бір
объектіні белгілеңіз:
Options панелінен Масштаб
модификатор тетігін алыңыз:
Рамкадағы маркер көмегімен объект масштабын өзгертіңіз:
Құралдар панелінен Свободная трансформация
құралын алып, бір
объектіні белгілеңіз:
Options панелінен
Айналдыру және бұру(Вращение и скос)
модификатор тетігін алыңыз:
Бұрыштық маркер көмегімен объектіні 45° бұрышқа бөліңіз:
Құралдар панелінен Свободная трансформация
құралын алып, бір
объектіні белгілеңіз:
Options панелінен
Айналдыру және бұру(Вращение и скос)
модификатор тетігін алыңыз:
Ерекшелеуші рамканың бүйір шекаралары арқылы объектіні жанына
бұрыңыз:
Құралдар панелінен Свободная трансформация
құралын алып, бір
объектіні белгілеңіз:
Options панелінен (Искажение)
модификатор тетігін алыңыз:
Белгілеуші рамкадағы бұрыштық маркерлер арқылы объект
төмендегідей күйге келтіреміз:
Құралдар панелінен Свободная трансформация
құралын алып, бір
объектіні белгілеңіз:
Options панелінен Қисық ( Кривая)
модификатор тетігін алыңыз:
Безье қисықтарының маркері арқылы объектіні өзгертеміз:
Құралдар панелінен Свободная трансформация
құралының түрлі
модификаторларын қолданып төмендегі фигураны сал:
Дайын бейнелерді *.fla форматында сақтаңыз.
Тапсырма 1.4. Белгілеу және сурет салу құралдары арқылы төмендегідей
фугуралар салыңыз:
Дайын бейне
Достарыңызбен бөлісу: |