|
1. «Мәдениет» ұғымын бір нәрсені түрлендіру мағынасында қолдануды ұсынған ежелгі ойшыл: «ақыл-ой мәдениеті философия»
|
Дата | 21.12.2023 | өлшемі | 39,5 Kb. | | #44828 |
| МӘДЕНИЕТ, ПСИХ сессия
1. «Мәдениет» ұғымын бір нәрсені түрлендіру мағынасында қолдануды ұсынған ежелгі ойшыл: «ақыл-ой мәдениеті – философия».
Цицерон
2. Мәдениетті адам әрекетімен байланыстыра отырып қарастырған, көптеген зерттеушілер оны не деп түсінеді
Шығармашылық әрекет
3. Мәдениетті түсінудегі семиотикалық көзқарас оны қалай қарастырады
Белгілер жүйесі
4. Халықтар арасындағы қарым-қатынас нәтижесінде пайда болатын бір халықтың екінші халықтың мәдениетінің белгілі бір түрлерін меңгеру процесі
Аккультурация
5. Мәдени мәтіндерді түсіндіру бойынша мәдени іс-шаралар тек жазбаша дереккөздерді ғана емес, сонымен қатар мәдениеттің кез келген объектілері мен құбылыстарын қамтуы мүмкін.
Герменевтика
6. Идеологиялық тұжырымдаға сәйкес Еуропа қазіргі өркениет пен мәдениеттің дамуында жетекші рөл атқарды
< variant> еуроцентризм
7. Адамның басқа мәдениетке ену процесі, басқа мәдениеттің тәжірибесін игеру
Инкультурация
8. Мәдени эволюцияның үздіксіздігін, мәдениеттің сабақтастығын сақтауға және оны кейінгі ұрпаққа беруге мүмкіндік беретін рухани мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі:
тарихи жады
9. Мәдениеттегі адамдардың өзара жанашырлығы (антипатия), "Өз" және "бөтен"болып бөлінуді анықтайды
Комплиментарность
10. Ұлттық оқшауланудан, шектеулерден бас тарту, ұлттықтан жоғары қоғамдарды құруға, мемлекеттің шекарасыз бейбітшілікке ұмтылуы
Космополитизм
11. Шетелдіктерге және барлық бөтен адамдардың - тіліне, өмір салтына, ойлау стиліне және т. б. дұшпандық көзқарас.
Ксенофобия
12. Мәдениеттердің барлық түрлерінің тең құқықтылығын бекіту, мәдени құндылықтардың бөлінген жүйелерінен бас тарту
Мәдени релятивизм
13. Әртүрлі халықтардың ежелгі мәдениетінде бар салт-дәстүрлердің жалпы түсінігі, олардың негізінде адамның табиғаттың, жануарлардың және басқа адамдардың табиғаттан тыс әсеріне деген сенім жатыр
сиқыр
14. "Мәдениет" сөзінің этимологиясы
<вариант > өсіру
15. Мәдениеттің ең тура теориялық анықтамасы
өңдеу, безендіру, руханият, адамдардың қоршаған ортаны және өздерін жақсарту
16. Таныс орта мен өмір салтынан ажыратылған және жаңасын қабылдамаған, аралық, шекаралық күйдегі адамның немесе адамдар тобының жағдайы:
Маргиналдылық
17. Өнеркәсіптік тәсілмен өндірілетін мәдениеттің жалпы әлемдік элементтерінің жиынтығы:
Бұқаралық мәдениет
18. Қазіргі өркениет жағдайындағы қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынастың қарама-қайшылық сипатының пайда болуы қандай тұжырымдамаға әкелді:
Экологиялық мәдениет
19. Мораль мен құқық негізінде әлеуметтік өмірдің жоғары реттілігімен, білім берудің, ғылым мен техниканың, қызмет пен қарым – қатынас технологияларының айтарлықтай дамуымен сипатталатын қоғамның ерекше жағдайы
өркениет
20. Әлемнің бейнесін жасайтын және мәдени дәстүрдің немесе кез-келген қауымдастықтың бірлігін біріктіретін ойлар мен нанымдардың салыстырмалы түрде тұтас жиынтығы
Менталитет
21. Ежелгі халықтардың әлемнің пайда болуы, табиғат құбылыстары, құдайлар мен аты аңызға айналған батырлар туралы түсініктерін жеткізетін аңыз
Миф
22. Заман талабына сай өзгеру, жетілу ,жаңғыру,
Модернизация
23. Мәдени тәжірибені бір ұрпақтан екінші ұрпаққа әдет-ғұрып, бұйрықтар, тәртіп ережелері түрінде беру тәсілі
Дәстүр
24. «Алғашқы мәдениет» кітабының авторы
Э.Тайлор
25. Мәдениет кеңістігінде адамдардың қарым-қатынасына, бағдарлануына мүмкіндік беретін құралдар, белгілер, формалар, белгілер:
Мәдениет тілі
26. Өзінің мәдени өткенін есте сақтаудан айырылған адамдардың түрі
Мәңгүрт
27. Мәдениет ұғымын «тарихта әрекет ететін халықтардың рухы» ретінде неміс ғалымы жасаған
В.Гумбольдт
28. Мәдени генезистің ойын концепциясын жасаушы
Дж.Хейзинга
29. Мәдени генезистің символдық концепциясын жасаушы
Э.Кассирер
30. Дж.Хейзинганың Мәдениет концепциясындағы мәдени генезистің негізгі факторы
Ойын
31. Э.Кассирердің мәдениет концепциясындағы мәдени генезистің маңызды факторы
Таңба
32. Мәдениетті кең философиялық мағынада анықтау
Гуманизацияланған дүние
33. Мәдениеттің барлығын қамтитын функциясы
Адам-шығармашылық
34. Мәдениетті, оның құндылықтарын, жәдігерлерін, ескерткіштерін қасақана (немесе білместіктен) жоюдан көрінетін қоғамның мәдениетсіз жағдайы немесе мәдениетке қарсы тенденциялардың көрінісі
Варварлық
35. Тұлғаның (әлеуметтік топтың) құндылықтарды, нормаларды, берілген мәдениеттің мазмұндық өзегін және оны білдіру формаларын сіңіру және қабылдаумен сипатталатын белгілі бір мәдениетпен, мәдени дәстүрмен, мәдени жүйемен мәдени әлемінің бірлігі.
Сәйкестік
36. 18 ғасырдың екінші жартысында өмір сүрген неміс ойшылы, оның идеялары мәдениеттің философиялық талдаудың дербес пәні ретінде айқындалуына ықпал еткен:
I. Малшы
37. Қоғамның материалдық мәдениетінің элементі
Өндіріс құралдары
38. Қоғамның рухани мәдениетінің элементі
Моральдық нормалар
39. Мәдениет функциясы
Нормативтік
40. «Мәдениет» және «қоғам» ұғымдарының мазмұнының арақатынасы
Мәдениет ұғымы қоғам өмірінің әлеуметтік маңызды жақтарының бірін білдіреді
41. Американдық ғалым, мәдени антропологияның негізін салушы:
Ф.Боас
42. Мәдениетті эволюционизм теориясы тұрғысынан зерттеген ғалым
Дж. Фрезер
43. Мәдениетті функционалистік теория тұрғысынан зерттеген ғалым
Б.Малиновский
44. Американдық ғалым, мәдени антропология мектебінің өкілі
Л.Уайт
45. Ежелгі дүниедегі мәдениеттің дамуын алғашқы адамдардың ойлау ерекшеліктерімен байланыстырған француз философы
Л.Леви-Брюль
46. Мәдениеттің дамуын адамның құрал-еңбек қызметімен байланыстырған ойшыл
Ф.Энгельс
47. Мәдениеттің дамуын адам психикасының ерекшеліктерімен түсіндірген ойшыл
З.Фрейд
48. З.Фрейд концепциясы бойынша антикалық дәуірдегі мәдениеттің дамуының негізгі факторлары
тыйым салу жүйесі
49. К.Г. Юнг концепциясы оның мәдениетті түсіндіруімен байланысты
ұжымдық бейсаналық
50. Мәдениетті элита теориясы тұрғысынан қарастырған әлеуметтану ғылымының өкілі
В. Паретто
51. Ойын мәдениеті түсінігімен байланысты
Й. Хейзинга
52. Мәдениетті зерттеудегі структурализмнің өкілі
К.Леви-Стросс
53. Мәдениет пен өркениеттің теориялық қарама-қарсылығының алғашқы нұсқаларының бірі қай неміс философына қатысты.
И. Канту
54. Мен «өркениет пен мәдениет синоним»деп ойладым
И.Гердер
55. Өркениет мәдениеттің соңы, оның кәрілігі, руханиятқа қарама-қарсы екенін дәлелдеді.
О.Шпенглер
56. Мен өркениет мәдениеттің алға басуы деп ойладым
Д.Белл
57. Мен өркениетті мемлекет құрумен сипатталатын жабайылық пен жабайылықтан кейінгі қоғамдық даму сатысы деп санадым.
Ф.Энгельс
58. Мен өркениет мәдениеттің жергілікті түрі деп ойладым
Н.Я. Данилевский
59. «Өркениеттер қақтығысы» концепциясын қазіргі қай американдық ғалым ұсынған
С.Хантингтон
60. С.Хантингтонның пікірінше, қазіргі әлемнің негізгі өркениеттеріне жатады
Батыс
61. С.Хантингтонның пікірінше, қазіргі әлемнің негізгі өркениеттеріне мыналар жатады:
Ислам
62. С.Хантингтонның пікірінше, қазіргі әлемнің негізгі өркениеттеріне жатады
үнді
63. С.Хантингтон концепциясындағы өркениеттердің қалыптасуына әсер ететін негізгі фактор
Дін
64. С.Хантингтон концепциясындағы өркениет критерийі болып табылады
Тіл
65. Мәдениетті түсіндіру үшін пассионарлылық теориясын қолданған
Л.Н. Гумилев
66. Аккультурация теориясымен айналысқан американдық этнолог
М.Херсковиц
67. Қазіргі әлемдегі аккультурация мәселесі Жердің мәдени-тарихи аймақтарының осы аймақтарына тән.
Азия
68. Қазіргі әлемдегі аккультурация процесі осындай құбылыстың арқасында жүзеге асады.
урбанизация
69. Батыс өркениетінің құндылықтарының мәдениет пен әлеуметтік өмірге таралу процесі
батыстандыру
70. Мәдениетте кең таралған қалалық өмір салты
батыстандыру
71. Қазақстан үшін қай көпұлтты, көп нәсілдік және көпконфессиялық мемлекеттің тәжірибесі маңызды
Америка Құрама Штаттары
72. Әртүрлі этникалық мәдениеттердің өзара әрекеттесу процестерін, теорияларын зерттейтін американдық этносоциологияда
"балқыту қазандығы"
73. «Балқытатын қазан» теориясын американдық ғалым ұсынған
Г.Дж.Абрамсон
74. Американдық ғалым «балқыту» теориясын сынға алды
М.Новак
75. Этникалық плюрализм және көпмәдениеттілік принциптері тиімді жүзеге асырылатын заманауи мемлекет
Австралия
76. Қазақстандағы қазіргі этномәдени саясаттың іргелі принциптерінің бірі
"әртүрліліктегі бірлік"
77. А. Тойнби 20-ғасырдың ортасында тек 5 «тірі» өркениет аман қалды: индуизм, православиелік-христиандық, қиыр шығыстық, исламдық және ...
Батыс христиан
78. А.Тойнбидің өркениеттік теория концепциясы
"Қоңырау және жауап беру"
79. «Мәдениеттану» терминін ғылыми айналымға енгізген американ ғалымы Л.Уайттың еңбегі.
«Мәдениет туралы ғылым»
80. Американдық ғалым Л.Уайттың көзқарасы бойынша мәдениет ғылымының пәні осы элементті қамтиды.
технологиялық
81. З.Фрейдтің мәдени сипаттағы мәселелерді зерттейтін еңбегі
«Тотем және табу»
82. З.Фрейд концепциясында мәдениет құбылыс ретінде әрекет етеді
«Сверх-Я»
83. Мәдениетті герменевтика тұрғысынан түсіндіру бұл ойшылға тән.
Х.Г. Гадамер
84. Мәдениетті түсінуді философияның «мәтіндерді» феноменологиялық түсіндіруімен байланыстырады.
Герменевтика
85. Қазіргі әлемде туындайтын қауіптер мен қақтығыстарды жою үшін адамның жаңа дүниетанымдық бағдарларын қалыптастыру қажет.
диалог мәдениеті
86. Қазіргі әлемде туындайтын қақтығыстарды шешудің ең тиімді мәдени тәсілдерінің бірі
Диалог
87. Диалогты мәдени құбылыс ретінде жан-жақты зерттеуді
B. Библер
88. Мәдениет диалогы мен өркениеттердің өзара әрекеттесуінің тиімді дамуының тарихи мысалы
Ұлы Жібек жолы
89. Бүкіл қоғамның күш-жігері арқылы әлеуметтік әл-ауқатқа қол жеткізу тұрғысынан қазіргі Қазақстан үшін өзекті болып табылады.
Ашық ақыл
90. Көшпелілер мәдениетіне қатысты ұғым
Көшпенділік
91. Ежелгі түріктердің діні
Тенгриандық
92. Орта ғасырдағы араб математигі
Бируни
93. Көрнекті араб ойшылы, «Медицина канонының» авторы
Ибн Сина
94. Түркі ойшылы, «Құтты білік» кітабының авторы
Жүсіп Баласағұни
95. Азаматтық қоғамның рухани-идеологиялық негізіне жатады
Идеялардың плюрализмі
96. Қазақстандағы қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарына жатады
Ұлттық бірегейлікті сақтау
97. 19 ғасырдағы қазақ ағартушыларының көрнекті өкілі
Абай Құнанбаев
98. Қазақстандағы қоғамдық сананы жаңғыртудың басымдықтарына мыналар жатады
Прагматизм мәдениеті
99. Жалпы адамзаттық құндылықтардың жеке (аймақтық, ұлттық, таптық) басымдылығын бекітетін қазіргі заманғы мәдениет тұжырымдамасы
Планетарлық сана
Психология
101Эксперименттің мәні:
Қызықтырған психикалық процестің көрінуіне арнайы жағдай жасалады.
102Психологияның міндеттері:
Психикалық құбылыстардың мәнін және олардың заңдылықтарын түсінуге үйрету.
103Жас ерекшелік психологиясының тармақтары:
Балалар психологиясы
104Қазіргі психология ғылымының мақсаттары:
Психикалық құбылыстардың мәнін және олардың заңдылықтарын түсінуге үйрету.
105Алғашқы эксперименталдық психологиялық лаборатория ашылған жылы және оның негізін қалаушы ғалым:
1879ж В.Вунтд.
106Психологияның шетел ағымдарының бірі:
Бихевиоризм .
107 Коммуникация:
Субъектілердің өзараәрекетінің іскерлік, рационалды, мағыналық бағыттылығы
108Психологияның даму барысындағы зерттеу пәні:
Жан туралы ғылым.
109Ақпарат тасымалдаушы,бір системадан басқаға сигнал беруші, өзараәрекеттегі екі системаның байланысы, бұл:
Коммуникация
110Қарым-қатынас іс-әрекеттің ерекше түрі және басқа, коммуникативті емес іс-әрекеттің құрамдас бөлігі, компоненті деп есептеген ғалым:
А.А. Леонтьев
111Қарым-қатынас туралы қарама-қайшы көзқарастарды біріктіруге тырысқан ғалым:
Г. М. Андреева
112Тұлға:
Қоғамдық-тарихи категория.
113Күрделі эмоциялар:
Көңіл
114Жеке адамның бағыттылығы:
Дүниетаным.
115Тұлға психологиялық құрылымын жасаған психолог:
К.К.Платонов.
116Тұлғаның мінез құрлымына кіреді:
Ерік.
117Экстроверттік мінез типі:
Белсенді.
118Г. М. Андреева (1990) қарым-қатынастың өзарабайланысының келесі жақтарын анықтап көрсетеді:
Коммуникативті, перцептивті, интерактивті.
119Қарым-қатынастағылардың арасындағы өзара ақпарат алмасу:
Коммуникативті
120Қарым-қатынастағы серіктестердің бірін-бірі қабылдауы және осының негізінде өзара түсінісулері:
Перцептивті
121Қарым-қатынастағылардың арасындағы өзараәрекет, яғни әрекетпен алмасу:
Қарым-қатынастың интерактивті жағы
122Адамның негізгі іс-әрекет түрлері:
Ойын.
123Г.М. Андреева қарым –қатынастың келесі жағын ашып берді:
Коммуникативті.
124 «Қарым-қатынас - бұл қарым-қатынастағы серіктесінің эмоциясымен алмасу және серіктесінің қандайда бір эмоциясын туғызу»,-деп жазған автор:
Ильин Е. П.
125Қандай болмасын коммуникациялық процесс үш компоненттен тұрады:
Коммуникатор, реципиент, хабарлама
126Барлық қарым-қатынас құралдарын екіге бөледі:
Сөздік және сөздік емес
127Сөйлеудің ақпараттық жағының сипаттамасы:
Анық, түсінікті, мазмұнды, белгілі бір тәртіппен
128Қарым-қатынастың вербальды емес құралдары:
Ым-ишара, дене - бет қимылдары және басқа қимыл әрекеттері
129Тыңдаудың бұл түрі тиімді, егер ол эмпатиялық тыңдауға негізделсе:
Рефлексивті тыңдау
130Г. Айзенк пікірінше, интроверттер сипаттамасы:
Интроверттер қарапайым, ұялшақ, оқшаулануға бейім, адамдармен қарым-қатынастан гөрі кітап оқығанды ұнатады
131Г. Айзенк пікірінше, экстраверттер сипаттамасы:
Олар ашық, мейрімді, адал, өзіне сенімді, достары көп, вербальды қарым-қатынасқа бейім, жалғыз кітап оқығанды немесе оқуға дайындықты ұнатпайды
132Бұл ғылымның және басқа да психологтардың пікірінше, эмпатия екі формада көрініс береді – жанашырлық және қайырымдылық.
Т.П. Гаврилова
133Субъектінің көңіл-күйі, бұл басқалардың басынан өткізетін сезімдері:
Жанашырлық
134Бұл сезімге деген мейірімді, жанашыр көзқарас, басқа біреудің бақытсыздығы (өкініш білдіру, көңіл айту және т.б.):
Қайырымдылық
135Эмпатияның жоғарғы дәрежесіне тән сипаттама:
Жұмсақтық, ізгілік, қарым-қатынас, эмоционалдық
136Ғалымның анықтауынша, билік ету мотивациясы- бұл басқа адамдарға бақылау жасаудан, мінез-құлық ережелері мен нормаларын, заңдарын бекітуден, төрелік етуден қанағат алуға ұмтылыс және қабілеттілік:
Д. Верофф
137Агрессивтілікке әсер ететін әлеуметтік факторлар:
Ата-аналардың ұлдармен ойнауға деген ұмтылысы қыздарға қарағанда дөрекі болып табылады және соңғылар агрессивті әрекеттерге батылдықпен қарайды
138Тыңдаудың бұл түрі тиімді, егер ол эмпатиялық тыңдауға негізделсе:
Рефлексивті
139Бұл адамның қарым-қатынастан қашуға немесе әлеуметтік қатынастарды болдырмауға деген ұмтылысымен байланысты мінез бітісі
Ұялшақтық
140Эмпатияның жоғарғы дәрежесіне тән сипаттама:
Жұмсақтық, ізгілік, қарым-қатынас, эмоционалдық
141Субъектіге императивті емес әсер етудің тікелей формалары:
Өтініш, ұсыныс, ақыл айту
142Жаңа тұрпатты жаңғырудың ең басты шарттары:
Ұлттық кодты сақтау
143Елбасы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласындағы салт-дәстүрді берік ұстануды, оның рухани жаңғыртудағы басты рөлін айтқан бөлімі
Таяу жылдағы міндеттер
144Өзіңнің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды жоспарлай алу, ысырапшылдық пен астамшылыққа, даңғойлық пен кердеңдікке жол бермеу -
Прагматизм
145Субъектінің мотивациялық процесінде бұл форма әсер етуге ресми сипат бермеген немесе біреуге көмек қажет болған жағдайларда қолданылады:
Өтініш
146Адамға әсер етудің жағымды түрінің бірі:
Мақтау
147Тұлғааралық қақтығысқа байланысты рөлдер түрі:
Тұлғааралық
148К.Левин бойынша қақтығыс жағдайының түрі:
Адам екі бірдей күштің аралығында болады
149Қақтығысы басқару мына әдістермен жүзеге асады:
Ішкі тұлғалық әдіс
150Б. Д. Парыгин «Әлеуметтік психология ғылым ретінде» деген кітабында қарым-қатынасты әлеуметтік психологияның зерттеу пәні ретінде ажыратып көрсетеді. Осы уақыттан бастап қарым-қатынас ғылыми зерттеу пәні болып анықталды.
1967 ж.
151Қарым-қатынастағы серіктестердің бірін-бірі қабылдауы және осының негізінде өзара түсінісулері:
Перцептивті
152Қарым-қатынастағылардың арасындағы өзараәрекет, яғни әрекетпен алмасу:
Қарым-қатынастың интерактивті жағы
153Адамның әлемді тануы мен онда өзін, өз мүмкіндіктерін тарату қажеттіліктерінен тұратын, А.Маслоу бойынша мотивтер тобы:
Өзін-өзі өзектендіру мотивтері
154Адам белсенділігінің қайнар көзі:
Қажеттілік
155Эмоция:
Адамның түрлі органикалық қажеттіліктеріне байланысты туындайды.
156Сезім – бұл:
Адамның түрлі әлеуметтік қажеттіліктеріне байланысты туындайды.
157Сезімдер мен эмоциялардың сапалық ерекшеліктері:
Қарама-қарсы, полярлық сапалықтың болуы.
Күрделі эмоциялар:
Құмарлық.
158Құмарлықтың белгілері:
Күшті.
159Аффектің негізгі белгілері:
Күшті.
160Күрделі эмоциялар:
Аффект.
161Құмарлықтың белгілері:
Тұрақты.
162Аффектің негізгі белгілері:
Қысқа мерзімдік.
163Ерік:
Адамның өз мінез құлқын меңгере алуы.
164Адамды iс-әрекетке жетелейтiн:
Рефлекс
165Күрделі еріктік әрекеттің буындары:
Мақсатты түсіну.
166Ойын:
Қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру
167Ерікті әрекеттер:
Саналы орындалады.
168Ерікті әрекеттер мына жағдайда қажет болады:
Мақсат таңдауда.
169Адамның ұстамдылық қасиеті байқалады:
Өзін оқыс қимыл-қозғалыстан тежеу.
170Табанды адам:
Көздеген мақсатына жетуді көздейді.
171Ерік күші әлсіз темперамент типтері:
Меланхолик.
172Темперамент типі байқалады:
Адамның қимыл қозғалысынан.
173Э.Кречмер теориясында темперамент типтерінің атауының бірі:
Циклотимик.
174Темперамент туралы теориялар:
И.П.Павловтың физиологиялық теориясы.
175Темперамент мінезді қалыптастырудың негізі әрі оның тума негізі деген ғалым:
Л.С.Выготский.
176Мотивация мәселесімен айналысатын психология саласы, зерттейді:
Мінез-құлық себептері
177Адамның қоршаған орта туралы білімдерінің жиынтығы:
Дүниетаным
178Төменде көрсетілген психологиялық әдістердің ќайсысына бір сыналушыны ұзақ уақыт бойы зерттеу жатады:
Лонгитюд
179Холерик темпераменті:
Күшті.
180Сангвиник темпераменті:
Күшті.
181Флегматик темпераменті:
Күшті.
182Меланхолик темпераменті:
Әлсіз.
183Холерик темперамент типіндегі адамдардың психологиялық сипаттамасы:
Күйгелек.
184Сангвиник темперамент типіндегі адамдардың психологиялық сипаттамасы:
Жаңалыққа жылдам икемделеді.
185Флегматик темперамент типіндегі адамдардың психологиялық сипаттамасы:
Байсалды.
186Меланхолик темперамент типіндегі адамдардың психологиялық сипаттамасы:
Тұйық.
187Интеллектік сезім:
Адамның таным процестерімен байланысты
188Мінездің ұстамдылық мінездеріне қарсы мінез бітісі:
Ынжықтық.
189Мінездің өзгеруінің себептері:
Психикадағы уақытша жағдайлар.
190Мінездің күштілігі:
Мақсат қою және оған жету.
191Қабілет:
Тұлғаның дара психологиялық ерекшелігі.
192Арнаулы қабілетке жатады:
Математикалық қабілет.
193Эстетикалық сезім:
Адамның шындықтағы қандай да бір болмасын әсемдікті сезінуі
194Мүдделері , пікірлері, бағдарлары арасында қақтығыс туғызатын адамдардың әлеуметтік, өзара әлеуметтік жағдайы құрамына енетін себептері:
Объективті себептер.
195Қабілеттің дамуының алғышарты:
Оқу.
196Талант:
Арнайы қабілеттің жоғары деңгейі.
197Астеникалық сезімдерге мыналар жатады:
Адамның көңіл –күйіне ұнамсыз әсер ететін сезім
198Қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін факторлар мен себептердің төрт тобы:
Объективті, ұйымдастырушылық-басқарушылық, әлеуметтік-психологиялық, жеке бастық.
Достарыңызбен бөлісу: |
|
|